אהלן! התייעצות בנושא שרת וחיובים

אהלן! התייעצות בנושא שרת וחיובים

אז בעלי החמוד והמתוק רכש עבורי חבילה מ-bluehost לפני שנה וחצי עבור אירוח ועוד כל מיני דברים שהוא לא הבין בהם והחליט להוסיף.
כעבור שנה הם החליטו לחייב אותו פתאום בסכום הזוי נוסף של 180$ והוא סירב לשלם את זה כי אני כבר לא כ"כ עבדתי על האתר.

אלא מה שהוא עשה - זה לא ליצור קשר עם bluehost ולבדוק על מה החיוב הגבוה (חיוב שנתי) אלא הכחיש את העסקה מול חברת האשראי. כעת אני רוצה לחדש את האתר אבל bluehost למעשה מחזיקים בדומיין שלי. על הדומיין הזה כבר בנוי האתר שלי ואני כמובן לא אבנה אותו שנית. הם מסרבים לחייב רק על ה-4 חודשים שחלפו מאז חידוש החשבון ומכיוון שכבר יש chargeback אני צריכה לשלם את כל ה-180$ כדי לשחרר את הדומיין והאתר.

השאלה היא אם למישהו מכם יש הצעה מה ניתן לעשות כדי להמנע מלשלם את הסכום הזה ש-bluehost החליטו על דעתם לחייב אוטומטית כחיוב שנתי נוסף?

תודה!
 
דרכם. למערי הבנתי עכשיו שעדיף לי להרים ידיים מולם

לבנות את האצר מחדש (לא משהו מסובך מדי)
אתה וורדפרס פשוט שבנו לי ביום וחצי בפעם שעברה.

מישהו מכיר מישהו שירצה לעשות זאת בסכום מקובל?

מדןבר באתר למכירת תוספות שיער ולרכישה דרל הפייפאל (בחבד כרגע) בעןד כחודש גם באמצעות אשראי. כל החומר כבר קיים כולל תמונות וקובץ אקסל.
 

s a m p i

New member
דווקא היית מציע לכם להישאר עם בלוהוסט

עד כמה שזה יכול לעצבן אם עושים חישוב אז נראה שמבחינה כלכלית שווה לכם לשלם לבלוהוסט את הסכום ובתום תקופת החידוש (או ליתר דיוק כמה זמן לפני כן) לעבור לחברה אחרת.
גם אם תעדיפו להתחיל מחדש אז בכל מקרה תצטרכו לרכוש דומיין ואיחסון בחברה אחרת. תוסיפי לזה את עלות בניית האתר החדש וכבר הגעת לסכומים הרבה יותר גבוהים.

זו דעתי הכללית כמובן, מבלי לדעת את הפרטים...
 

FreeSoft

New member
על מה ולמה?

יש זמן סביר שחברת איכסון שומרת גיבויים. עובר הזמן - הלך הגיבוי!
לא דאגתם לגיבוי שוטף משלכם? תעמדו בפינה ותתאכזו מעצמכם..

או שמא האכזבה נובעת מזה שסגרתם חבילה ו/או חיוב לתקופה ארוכה ויש לכם בעיה עם חברה עיסקית שמצפה לתשלום בגין השירותים שהיא מספקת?
 
למעלה