אהלן לכולם
ומתנצלת על ההעלמות הקלה... היתה תקופה מטורפת שבחלקה הייתי מנוטרלת מאינטרנט. בנתיים התחלתי לעבוד על פודל פריסאי חביב ביותר שתכננתי לתת למישהו אבל התאהבתי בו תוך כדי עשיה ולכן הוא כנראה ישאר אצלי בנתים.. תמונות בקרוב. צריכה את דעתכם- אני מתחילה לעבוד בגן של ילדים עם צרכים מיחודים ובעיות תקשורת (PDD למתמצאים). עם ילדים "רגילים" עבדתי עד היום עם בובת כפפה של מין דביבון כזה שמתחיל כמסתתר בחיבוק של שילוב הידיים שלי ומצא חן בעיני הילדים בבישנות שלו אחר כך הוא נפתח אליה ויוצר אינטראקציה. כשאני מציגה לילדים האלו (הם 6 ילדים בגילאי 4-6) איזה דגש כדאי לשים על דברים מסוימים או אחרים, גם מבחינת נושאי ההצגה וגם מבחינת אופן ההפעלה ואופי הדמות ואולי דווקא להביא בובה אחרת (יש לי גם למשל מריונטה גדולה יחסית של כלבלב שעיר כזה שמאוד מאפשר לעבוד איתו (מבחינת גיוון בהפעלה). אשמח לכל דעה, עצה, מחשבה.. פשוט כי זה יעורר לי סערת מחשבות ויכול להובילני למקומות חיוביים עם זה. לכן, אנא- שתפו!! תודה רבה לכולכם! התגעגעתי
ומתנצלת על ההעלמות הקלה... היתה תקופה מטורפת שבחלקה הייתי מנוטרלת מאינטרנט. בנתיים התחלתי לעבוד על פודל פריסאי חביב ביותר שתכננתי לתת למישהו אבל התאהבתי בו תוך כדי עשיה ולכן הוא כנראה ישאר אצלי בנתים.. תמונות בקרוב. צריכה את דעתכם- אני מתחילה לעבוד בגן של ילדים עם צרכים מיחודים ובעיות תקשורת (PDD למתמצאים). עם ילדים "רגילים" עבדתי עד היום עם בובת כפפה של מין דביבון כזה שמתחיל כמסתתר בחיבוק של שילוב הידיים שלי ומצא חן בעיני הילדים בבישנות שלו אחר כך הוא נפתח אליה ויוצר אינטראקציה. כשאני מציגה לילדים האלו (הם 6 ילדים בגילאי 4-6) איזה דגש כדאי לשים על דברים מסוימים או אחרים, גם מבחינת נושאי ההצגה וגם מבחינת אופן ההפעלה ואופי הדמות ואולי דווקא להביא בובה אחרת (יש לי גם למשל מריונטה גדולה יחסית של כלבלב שעיר כזה שמאוד מאפשר לעבוד איתו (מבחינת גיוון בהפעלה). אשמח לכל דעה, עצה, מחשבה.. פשוט כי זה יעורר לי סערת מחשבות ויכול להובילני למקומות חיוביים עם זה. לכן, אנא- שתפו!! תודה רבה לכולכם! התגעגעתי