אהלן.. מה שלומכם?!?!! שמעו קטע..

אהלן.. מה שלומכם?!?!! שמעו קטע..

יש לי חבר שנימצא כבר איזה שבוע בג'מייקה.. המנייאק נהנה אחושרמוטה- והוא שלח לי מייל שהוא חי.. שהכל בסדר... ות'תוכניות שלו לשבוע הקרוב.. ובנוסף-- הוא שלח לי רשימת שירים שהוא שומע שם, טאכלס השירים מוכרים מהדאנסים... והנה הרשימה: Ding Dong - Bad Man Forward Sean Paul - Break Out Macka Diamond & Blacker - Bun Him Beenie Man - Come Again Soltex - Prezi Bounce Leftside &Esco - Belly Bang Busy Signal - Going Down Beenie Man - We Set The Trend Buju Banton - too bad Khari Jess - Lock Down תהנו.. וכמובן אתם מוזמנים להוסיף.. שבת שלום כולם -כשף!
 

y13y

New member
אחלה שירים..

בעיקר Sean Paul - Break Out ד"א אני חדשה פה.. אז היי =)
 
ברוכה הבאה מותק!!!!

תני אותה טיפה בפרטים.. איך קוראים לך? בת כמה את? מאיפה את? מה את עושה בחיים? האם את באה היום למסיבת רגאיי בסלואו? ואיזו המלצה/ות את נותנת לסוף שבוע?!?!? -כשף!
 

y13y

New member
../images/Emo13.gifתודה רבה..

אמ.. טוב אז ככה.. קוראים לי יעל, בת 15 מהוד השרון.. אמ אני בספק אם אני אבוא היום למסיבה כי כמעט כל החברים שלי נוערעובדניקים והם בכנס או משו ולא יהיה לי עם מי לבוא.. המצלה? תעשו חיים!!!
 

yaarasta

New member
קבלי את קטע

ידידה שלי הייתה עכשיו איזה חודש בג'מייקה, ושמעה שיש הופעה של סיזלה בקינגסטון. אז היא הלכה, ומה שהיא לאאאאאא ידעה, שזה גם הייתה המסיבת יום-הולדת שלו!!! ומי התארח: BUJU BANTON SHAGGY SEAN PAUL BEENIE-MAN ELEPHANT-MAN TURBULENCE FANTON MOJAH GYPTIAN ועוד רבים וטובים אחרים, שהיא פשוט לא זוכרת (ולא רק בגלל שהיו כל-כך הרבה....
) now THATS a birthday-bashment!!!! -יער
 

y13y

New member
וואי..

נשמע ממש טוב!!! הייתי מתה להיות שם!!
 
למעלה