אה שלום אני חדש פה...

אה שלום אני חדש פה...

רק עכשיו קלטתי שיש פורום של אואזיס... ממ חבר שלי תכנן פעם להקים אחד כזה אבל אמרו לו שאין ביקוש וכ'ו... מעניין.. טוב בקיצור קוראים לי אסף, אני אוהב את השירים של אואזיס בעיקרון, לא מכיר ממש את כולם, לא מעריץ מושבע, אבל כל שיר שיוצא לי לשמוע אותם הם פשוט מצויינים!!!!!! לא להאמין, שיר אחרי שיר! אין אצליהם שירים "סתם בשביל להשלים ת'אלבום..." . חוץ מזה אני גם מת על בייסבול... מקווה להשתלב פה... :]
 

O L i T

New member
וול קאם ../images/Emo24.gif

השתלבות מהנה
 

בצה17

New member
שאלה קטנה:

לא משגע אותכם שיש מיליון שירשורים? כאילו אי אפשר לתפוח שירשור חדשים ולשרשר לשם את כל השירשורי החדשים? וחבר כל מיניי שירשורים..? בקושי אפשר לעקוב אחרי כל ההודעות בפורום.. ולכל דבר קטן פותחים שירשור.. אפשר לנצל"ש.. אבל זאת רק החוות דעת שלי:\ זאת ביקורת בונה לא לקחת ללב.. P:
 

ALiCiA SpInNeT

New member
אבל

א', בנושאים כאלה(את יותר ממוזמנת להגיב, ולמרות זאת) עדיף שתשלחי לי מסר:| ב', זה כל היופי שבהיסטרייה וההתלהבות של פורום חדש;D ג', דווקא שקלתי ובדקתי את הנושא, והגעתי למסקנה שאז נישאר עם כל מיני שרשורים לא פעילים מתאמול שלשום, ואני אומרת את זה אחרי שבדקתי את סוג השרשורים האחרים;;| מה גם ששרשור בן יותר מ-48? או 72? שעות לא קופץ כשמגיבים אליו תגובה שאמורה להקפיץ, ככה שבין כה וכה הם היו נשארים למטה בשלב כלשהו:X תודה על ששמת לב והערת, בכל אופן.
 

בצה17

New member
פעם הבאה אני באמת אשלח במסר../images/Emo163.gif

חח בכל אופן אני מבינה אותך
תודה שהתייחסת אליי
 
למעלה