אובדן EMS

מיכלזון

New member
אובדן EMS

שלום לכולם לפני כשלושה שבועות קניתי באייביי פריט ב300$ הפריט הגיע לארץ לאחר 4 ימים במשלוח EMS מהיר, כמובן שבמידנתנו "הענקית" בעלת עשרות מליוני התושבים ואלפי הישובים, הצליחה חברת הדואר הנפלאה שלנו לאבד את החבילה איפשהו בין חיפה לפרדס חנה. דיברתי כבר עם כולם, אבל לא מוצאים את החבילה, כנראה שחלק מעובדי הדואר בעלי "אצבעות דביקות" מה עושים עכשיו? למי פונים? ומה הסיכויים לקבל פיצוי כלשהו?
 

הודייה1

New member
מיכלזון

א. תידעי את המוכר שלא קיבלת המישלוח המהיר הרשום וכלול בו ביטוח שהשולח יתבע את החברה המשלחת ב. תיבדקי יתכן שהוא במכס??? 300$ זה הרבה מעל לפטור של המכס
 

מיכלזון

New member
גם אם החבילה במכס

הייתי אמור לקבל איזשהי קריאה לבוא לשחרר את החבילה החבילה לא הייתה מבוטחת, המוצר היה ייחודי ולא הוצע עליו ביטוח, כך שלא הייתה לי ברירה. הכסף לא מדאיג אותי כמו הדחיפות בה אני צריך את הפריט, בנאדם משלם במיוחד על משלוח שיגיע תוך 5 ימים ובסוף הוא בכלל לא מגיע... בכל מקרה החבילה לא נתקעה במכס, היא מופיעה במחשבי הדואר (בדקתי היום באחד הסניפים באזור) כאילו נשלחה לפני שבועיים לפרדס חנה, אך סניף פרדס חנה מעולם לא קלט אותה. אז אני כרגע מנסה להתחקות אחר עקבותיה. אם יש למישהו טיפים שיעזרו לי עם הבירוקרטיה אשמח. או שהחבילה הזו מעולם לא עלתה על המשאית ועדיין שוכבת במחסן מיון בחיפה, או שמצד שני היא נכנסה למחסן בפרדס חנה בלי שקראו את הברקוד שלה והיא לא נקלטה במחשב. לאט לאט אני מבין איזה בלאגן שורר שם בדואר, נראה שכולם שם עושים את המינימום שבמינימום, אני חושב שהגעתי כבר לערך החבילה בזמן אוויר שאני מבזבז על כל השיחות חסרות התועלת איתם. לך תבנה על זה שהחבילה גם באמת תגיע כשחצי העובדים בכלל לא מבדילים בין האות A ל E ל I כשהם קוראים את מספרי המשלוח של החבילות.... אם עד מחר אין להם תשובות בשבילי אני אנסה לברר מי היה הנהג ביום בו יצאה החבילה מחיפה ואברר את המסלול המדוייק כולל כל העצירות. והכי גרוע זה שיש לי עוד חבילה בדרך מארה"ב במחיר דומה שגם אותה אני צריך בדחיפות... אני כבר צופה מה מצפה לי...
 

ווטרס

New member
מיכלזון,

אם החבילה לא תגיעה אליך, אין לך מה לחפש משאיות ונהגים ושאר ירקות - שום דבר לא יעזור. מה שכן יכל לעזור, זה ביטוח. דווקא בגלל שזה פריט יחודי צריך לבטח אותו! אם המוכר לא מוכן, אז לא קונים, אין אפס בדברים האלה. (אלא אם אתה מוכן להסתכן באובדן החבילה). בכל מקרה, אני מצטער לאכזב אותך, אבל מהיכרותי עם חברת הדואר בארץ וחברות דואר בעולם - אתה יכול להיפרד מהחבילה שלך לשלום. להבא, תדע דבר פשוט: אין ביטוח - לא קונים!
 
למעלה