אובססיה לחללי מלחמות

tal276

New member
אובססיה לחללי מלחמות

אני לוחמת שנמצאת באמצע המסלול יש לי בעיה, בחודשיים האחרונים נהייתי אובססיבית לגבי סיפורים על חיילים שנהרגו במהלך קרבות, אני מחפשת כל הזמן סיפורים עליהם ומאוד נקשרת לסיפורים ולקורבנות. זה נשמע ממש טיפשי אבל זאת בעיה שממש מפריעה לי. אני בוכה הרבה כשאני קוראת את הסיפורים או רואה תמונות שלהם. אני לא יודעת מה הסיבה לכך, אולי בגלל שרוב החברים שלי הם קרביים וזה בא מתוך פחד שמשהו יקרה להם, אולי בגלל שאני רואה מה זה אחוות לוחמים ואיזה קשר נרקם בין לוחמים (או לוחמות) אני קצת יותר מבינה מה זה לאבד חבר לנשק. חשוב לציין שמעולם לא איבדתי חבר ואני לא מכירה מישהו שקרה לו דבר כזה. אולי יש לכם הצעה מה לעשות, הבעיה הזת ממש משפיעה עלי.
 

M o o n y

New member
טל הלוחמת...

אני מרגישה אותך, חברה, כל כך, הפחדים האלה שלקרובים ביותר אלינו יקרה "משהו"... שימותו... ולחפש את הסיבות: "למה אני מרגישה ככה", "איך לא להרגיש ככה"... וגם, לא חווית את זה אף פעם... ובין אחים - בנשק, בדם, בידידות - קשה לחשוב על אובדן האח או האחות. זה כואב, רק המחשבה, אפילו...ועוד, שלא מכירים אף אחד שעבר את זה... זה מפחיד! זה קשה לדעת "מה לעשות", איך לבגיב לעצמי על מה שעלול לקרות לי-להם...? אני מרגישה את חששך, ומרגישה גם את "גאוות היחידה" שלך... ואני גם מודה לך כל כך שכתבת את זה... והייתי רוצה להמשיך ושמוע (לקרוא) את הדברים המרגשים והמלכדים שלך... על אף הקושי והבלבול, את שם-כאן, איתנו-ם! ואני כאן, איתך, ואותך מחבקת
ומחכה לך... Mוני.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אין בעיה טפשית...

הצטערנו לקרוא על ה"אובססיה" שלך, כפי שאת מכנה אותה. ברור לנו שזו חוויה לא קלה, בלשון המעטה, לקרוא ולהטמיע הרבה סיפורי גבורה ומוות של אנשים נפלאים. אנחנו יכולים רק לתאר לעצמנו איזה מצב-רוח ההתנסות הזו משרה עליך וכמה שאת מרגישה "לחוצה" מעצם הדחף החזק לעסוק בכאב ובאובדן. נראה לנו שהבכי והחששות הממלאים אותך הם רק טבעיים כשהעיסוק בנושא זה הוא כה אינטנסיבי. איננו יודעים את המניע/ים הנפשי/ים שלך, הצרכים הפנימיים, או המטרות של התעסקות מיוחדת וכואבת זו. לא נתיימר לנתח ולבוא עם הצעות... נוכל רק להציע לך לשתף אותנו בכאב. זה, כשלעצמו, מקל מאד. אם, לדעתך, זו אמנם "אובססיה" -- את מרגישה "רדופה" על-ידי כוח ששולט בך, חזק ממך, ומכריח אותך לקרוא חמרים אלו -- אולי יש מקום שתתייעצי עם בעל-מקצוע. למרות שבארץ, במיוחד בתקופה זו, הנושא מקובל ושכיח, יתכן ומצב הקיצוני אליו נקלעת זקוק לסיוע מקצועי.
 
למעלה