משאלת חיי 3
New member
אודה לייעוצך במקרה זה ...
בתאריך 24.09 , יום שני פנינו לראשונה לשכן בדבר רטיבות הנראתה מזה 3 ימים על תקרת המטבח בביתינו .( דופלקס - אנחנו קומה ראשונה ומעלינו בית נוסף ). הזמנו נציג ביטוח משכנתא אשר קבע כי הנזילה לא מאצלנו . ( מה שהכי הגיוני כי מעלינו יש שכן ).
השכן הגיע להתרשמות וסוכם כי יבדוק את הדבר .
הנחנו כי אכן הדבר ייבדק אולם לאחר מספר ימים פנינו שוב בתאריך 28.09 , יום שישי לשכן והסברנו את חומרת העניין וכי עליו
לטפל במקרה בדחיפות .[ השכן מסרב להזמין נציג ביטוח משכנתא בטענה שהם פותרים אותו בעלות ביקור ולא באמת מתכוונים לתקן בעיה קיימת ]. ביום זה לפני כניסת שבת הנ"ל הביא לביתו מכר ( אפילו לא איש מקצוע לדעתנו ) אשר שבר לו שתי בלטות ליד השירותים. לאחר מכן השכן פנה לבעלי על מנת ל"הצהיר" על נקיטת הליכים לפתרון הבעיה המסתמנת מכיוונו.
סוכם שביום שלישי יגיע שוב ה" אינסטלטור" ( מכר) וימשיכו בתהליך אותו התחילו . אולם בפועל לא הגיע עד עתה אף אחד והרטיבות ממשיכה ומחמירה נראה כי לא מסתמן פתרון מצד השכן ומלבד הצהרת כוונות לא נעשה דבר בפועל על מנת לטפל הבעייה מהשורש .יצויין כי הרטיבות קרובה מאוד למקור חשמל וישנו מוקד נוסף של רטיבות שגם הוא קרוב למקור חשמל .
הנזק הכלכלי שיכול להיגרם ממקרה זה הינו עצום : מערכת החשמל עלולה להיפגע , נזקי רכוש נכללים בכך מכיוון שיורדות טיפות על "אי " במטבח העשוי מעץ . בעיות תברואה גם הן נכללות היות ורטיבות מזמנת עובש שכידוע אינו מועיל לבריאות האדם . יש צורך להזכיר גם את עוגמת הנפש הרבה הנגרמת לנו בשל המקרה .
ניסינו להגיע עם השכן לפתרון באמצעות הידברות אך ללא הועיל ובהתאם לכך כיצד עלינו לנקוט בצורה המהירה אשר לא תיגרר לתקופה ארוכה מדי ?
בתאריך 24.09 , יום שני פנינו לראשונה לשכן בדבר רטיבות הנראתה מזה 3 ימים על תקרת המטבח בביתינו .( דופלקס - אנחנו קומה ראשונה ומעלינו בית נוסף ). הזמנו נציג ביטוח משכנתא אשר קבע כי הנזילה לא מאצלנו . ( מה שהכי הגיוני כי מעלינו יש שכן ).
השכן הגיע להתרשמות וסוכם כי יבדוק את הדבר .
הנחנו כי אכן הדבר ייבדק אולם לאחר מספר ימים פנינו שוב בתאריך 28.09 , יום שישי לשכן והסברנו את חומרת העניין וכי עליו
לטפל במקרה בדחיפות .[ השכן מסרב להזמין נציג ביטוח משכנתא בטענה שהם פותרים אותו בעלות ביקור ולא באמת מתכוונים לתקן בעיה קיימת ]. ביום זה לפני כניסת שבת הנ"ל הביא לביתו מכר ( אפילו לא איש מקצוע לדעתנו ) אשר שבר לו שתי בלטות ליד השירותים. לאחר מכן השכן פנה לבעלי על מנת ל"הצהיר" על נקיטת הליכים לפתרון הבעיה המסתמנת מכיוונו.
סוכם שביום שלישי יגיע שוב ה" אינסטלטור" ( מכר) וימשיכו בתהליך אותו התחילו . אולם בפועל לא הגיע עד עתה אף אחד והרטיבות ממשיכה ומחמירה נראה כי לא מסתמן פתרון מצד השכן ומלבד הצהרת כוונות לא נעשה דבר בפועל על מנת לטפל הבעייה מהשורש .יצויין כי הרטיבות קרובה מאוד למקור חשמל וישנו מוקד נוסף של רטיבות שגם הוא קרוב למקור חשמל .
הנזק הכלכלי שיכול להיגרם ממקרה זה הינו עצום : מערכת החשמל עלולה להיפגע , נזקי רכוש נכללים בכך מכיוון שיורדות טיפות על "אי " במטבח העשוי מעץ . בעיות תברואה גם הן נכללות היות ורטיבות מזמנת עובש שכידוע אינו מועיל לבריאות האדם . יש צורך להזכיר גם את עוגמת הנפש הרבה הנגרמת לנו בשל המקרה .
ניסינו להגיע עם השכן לפתרון באמצעות הידברות אך ללא הועיל ובהתאם לכך כיצד עלינו לנקוט בצורה המהירה אשר לא תיגרר לתקופה ארוכה מדי ?