אודה לכם
בתי בכיתה א - (ילדה מאומצת עם קשים רגשיים) לומדת בבית ספר רגיל. את תחילת השנה התחילה בלי יכולת כתיבה ליקוי גרפומוטורי. כיום כותבת שניתן להבין את שכותבת.(בצורה אומנם לא הכי מאורגנת) לאחרונה יש לילדה קשיי התנהגות בכתה, עד כדי שהמורה היום הודיעה לי על פגישה עם המנהלת כי אין לי יכולת להתמודד עם הילדה. בית ספר לא נותן לילדה עזרה (חונך וכו...) כיון שהיא בטיפול פרטי. שאלתי היא: 1. למי מגיע חונך? 2. האם בית הספר יכול להתנות המשך לימודי הילדה בתנאי שאני נמצאת בכתה? 3. מהם זכויות התלמיד? 4. האם מורה יכולה להוציא (לתמיד) ילד מהכתה כי קשה לה איתו? רוצה לציין שהילדה מאוד נבונה בעלת קליטת מדהימה וזכרון פנומנלי
בתי בכיתה א - (ילדה מאומצת עם קשים רגשיים) לומדת בבית ספר רגיל. את תחילת השנה התחילה בלי יכולת כתיבה ליקוי גרפומוטורי. כיום כותבת שניתן להבין את שכותבת.(בצורה אומנם לא הכי מאורגנת) לאחרונה יש לילדה קשיי התנהגות בכתה, עד כדי שהמורה היום הודיעה לי על פגישה עם המנהלת כי אין לי יכולת להתמודד עם הילדה. בית ספר לא נותן לילדה עזרה (חונך וכו...) כיון שהיא בטיפול פרטי. שאלתי היא: 1. למי מגיע חונך? 2. האם בית הספר יכול להתנות המשך לימודי הילדה בתנאי שאני נמצאת בכתה? 3. מהם זכויות התלמיד? 4. האם מורה יכולה להוציא (לתמיד) ילד מהכתה כי קשה לה איתו? רוצה לציין שהילדה מאוד נבונה בעלת קליטת מדהימה וזכרון פנומנלי