אודה לניסיונכם לגבי LLC

vinney

Well-known member
למה?

פרט לקליפורניה, אני לא חושב שמדינות רבות בארה״ב מטילות מסים או עמלות גבוהות במיוחד על LLC... באריזונה למשל זה עולה 20 דולר לפתוח אחת, וזהו, ואנשים בהחלט פותחים LLC נפרד לכל רכישה. תשווה 20 דולר חד פעמי ל300 דולר בשנה ביטוח - מה עדיף?
 

רוניתי37

New member
אודה לניסיונכם לגבי LLC

שלום רב, אשמח לשמוע תשובות מניסיונכם האישי.
1. אני קונה נכס אחד בשלב זה ומתלבטת אם לרשום אותו על LLC - כבעלים יחידים. המחשבה לרכוש עוד נכסים בעתיד.
2. הבנתי שאם ארצה להעביר אח"כ נכס זה ל- LLC שאפתח בעתיד, זה יהיה כרוך בתשלום של רישום מחדש, ולכן כדאי לעשות את התהליך היום.
3. האם יש ל- LLC יתרונות מיסויים על פני רישום הנכס בבעלות פרטית? את הצד המשפטי הבנתי, אף שהבנתי מפזטקס שלא תהיה לי הגנה מי יודע מה היות ואהיה רשומה לבד בחברה בשלב זה.
3. אין לי חשבון בנק בארה"ב וכרגע אני לא מעוניינת לפתוח או מתכננת לסוע לארה"ב - במקביל ארצה שהכסף משכירות ישמר בחשבון נאמנות על שמי- אסקרו - מכירים?
4. האם אוכל לרשום את חשבון האסקרו ע"ש החברה וגם על שמי?
5. בהתחשב שהנכס רשום כ- LLC, האם מנהל הנכסים יוכל לרשום את הצ'קים על שמי ולא על שם החברה, כך שאוכל להפקידם בארץ? הרי בארץ אין לי חשבון LLC...
6. איך זה הולך מבחינת המיסוי, כשמעבירים צ'קים הממוענים על שמי ולא על שם החברה, כך שבעצם נראה כי לחברה אין הכנסות - הדאגה היא כשעושים דוח שנתי.

תודה מראש ואם לא הובנתי אשמח לפרט.
 

vinney

Well-known member
תשובות

(רק הבהרה: מדובר בנושא משפטי ואני לא עורך דין/משפטן, כך שזאת דעתי בלבד)
&nbsp
רישום מחדש עולה משהו בין 20 ל100 דולר, תלוי במדינה וקאונטי. כמה מעבר ידרש המתווך שדרכו תעשי את זה - לא יודע, אבל לא חייבים מתווכים.
&nbsp
לגבי הגנות - תלוי באיך זה מתנהל ובאיזו מדינה מדובר, כדאי לשאול עו"ד. אחד היתרונות של יישות לעומת זאת הוא אנונימיות. רישום נכס זה "מידע ציבורי" נגיש לכל אחד, ובהרבה מדינות בחינם באינטרנט. האם את רוצה שזה יהיה השם והכתובת שלך בבית? אפשר עדיין לדלות מידע עלייך גם אם מדובר בLLC (אם כי בחלק מהמדינות, כמו נבדה, לא חייבים לדווח מי בעלי הLLC), אבל זה לא יהיה טריויאלי כמו חיפוש גוגל פשוט על הכתובת של הנכס.
&nbsp
לגבי שיקים ראי את התשובה שלי לדנה באחד השרשורים האחרונים. עקרונית זה אפשרי בפועל זה מייתר למעשה את ההגנות המשפטיות של הLLC. הייתי מציע לפתוח חשבון בארה"ב על שם הLLC ומשם להעבר את הכסף לחשבונך הפרטי בארץ. מנהל שיפקיד לחשבון הLLC.
&nbsp
לגבי מיסוי - ברוב המדינות רשויות המס מתעלמות מקיומו של הLLC, הוא שקוף. אם אני לא טועה, רק קליפורניה ממסה LLCים ישירות. מבחינה פדרלית הם שקופים. שקוף משמע הכנסות של הLLC הן הכנסות של בעל הLLC. אם מדובר ביותר מחבר אחד בLLC אז צריך להגיש דוחות מס כדי להראות איך הכנסות הLLC מתחלקות בין הבעלים, אבל אם מדובר בLLC אם חבר בודד - אפילו את זה לרוב לא צריך (שוב, יש יוצאי דופן, כמו קליפורניה).
 

רוניתי37

New member
שאלה נוספת

תודה לתשובתך המפורטת. כמובן שאיני חד משמעית עדיין, כמו כן, בקשו מאיתנו 400$ לפתיחת ה- LLC, שזה לא סכום קטן - וחשבנו להשקיע אותו כאשר נרצה להשקיע בעוד דירות.
הבעיה היא שאני חושבת שבכדי לפתוח חשבון בנק בארה"ב, צריך להיות נוכחים שם פיזית לפי מה שהבנתי, או שאפשר למנות מנהל לLLC שלך שיפתח את החשבון , ובנוסף עלויות חשבון מסחרי הן גבוהות כ- 25 $ לחודש. בשביל דירה אחת זה קצת מצחיק, לא? - ולכן הוצע לנו לפתוח חשבון נאמנות, שאינו מתפקד כבנק - אלא דמות "הברידית" אחרת - שאינה יכולה לעשות העברות בנקאיות, אבל לשמור על הכספים.
בכל מקרה חשוב לי גם להבין משהו שעליו יש דעות סותרות. מדוע LLC, של בן אדם יחיד אינו יישות משפטית מספיק חזקה? והאם אופן המיסוי הוא שונה ל- LLC לעומת הגשת דוח כשהדירה רשומה על שמי. על-אף שמתשובתך לגבי השקיפות, אני מבינה שאין הבדל כלל.
תודה
 

vinney

Well-known member
400 דולר זה סכום גדול להוצאה חד פעמית?

את העסק הלא נכון אז. חכי שתשלמי 400 כל שנה על ניקוי שטיחים.
&nbsp
ולא חייבים לשלם 400 דולר. לא יודע באיזו מדינה את, אבל לרוב פתיחת LLC עולה משהו כמו 20-100 דולר בעמלות. אם ביקשו ממך 400 דולר - זה כנראה מתווכים, לא המדינה. אף אחד לא מחייב אותך לשלם להם. כל הטפסים הם דף אחד עם כמה שדות, לא משהו שלא תצליחי למלא לבד.
&nbsp
לגבי בנקים - באמת שאין לי מושג באיזה בנק שאלת, הבנק היחיד שאני משלם בו עמלות זה הבנק שלי בישראל.
&nbsp
לגבי הגנות משפטיות - צריך לשאול עורך דין. ההבנה שלי היא שמכיוון שלרוב בתור בעלת הLLC היחידה את גם תהיי זאת שמבצעת את העבודה ומקבלת את ההחלטות - האחריות שנובעת מהעבודה הזאת וההחלטות האלה תהיה עלייך בכל מקרה. אבל במצב של מינוי מנהל לנכס - זאת ההחלטה היחידה שלך, ומשם ההחלטות של מנהל הנכס. לכן במקרה כזה אני לא חושב שיש הבדל מהותי. אבל כאמור - זאת שאלה לעורך דין.
&nbsp
לגבי מס - שוב, תלוי במדינה, ברוב המדינות LLC שקוף למסים.
 

סתיו SG

New member
פתיחת LLC

רונית שלום,
ככל מומלץ לפתוח חשבון בנק ברגע שרוכשים נכס מניב בארה"ב.
חברת הניהול תפקיד בכל חודש את הכסף בחשבונך ותגבה דמי ניהול, את הכסף ניתן למשוך בכרטיס אשראי בעמדות הכספומט כאן בארץ.
פיתחת חשבון תקל על התהליך ועל הניהול השוטף.

חברת LLC משתלמת במידה ותרצי לנהל מספר נכסים. נכון הדבר כי במידה והנכסים ירשמו תחת החברה לא ניתן לתבוע אותך בצורה פרטית.
ניהול נכס אחד הוא פשוט ולכן אין זה משנה אם הקרקע תועבר על שמך או על שם החברה.

כדי להעביר נכס בעתיד אין צורך להעביר מחדש את נסח הטאבו - מסך בשם cuick claim deed יעביר את הנכס במהירות ללא תשלום.

לגבי מיסוי אין זה משנה אם הנכס יהיה רשום על שמך או תחת חברת LLC.
חובת התשלום היא זהה.

חברת LLC מדווחת בסוף השנה למס ההכנסה האמריקאי ( טופס בשם K1) ובה היא מצהירה על ההכנסות.
בארה"ב (משתנה ממדינה למדינה) לא נשלם כמעט מיסים עד ל3 נכסים.
ישנם הוצאות מוכרות אשר מתקזזות בחישוב המס.
לאחר מכן, נצטרך להגיש דו"ח נוסף בישראל, יש לציין כי בין ישראל לארה"ב יש אמנת מס כך שלא קיים כפל מס.

רו"ח בארץ יבחר בין שני מסלולים:
1. 15% בניכוי פחת על ההכנסות
2. תשלום ע"פ מס שולי בניכוי פחת וכל ההוצאות (ביטוח,דמי ניהול,ארנונה וכו)
 
למעלה