למעשה אתה עושה לא פחות מ-3 סיבובי פרסה
הראשונה, כמו שכבר אמרת, בכניסה.
השנייה היא כאשר אתה מגיע לאזור הטרמינל (מיד לאחר פיצול הנתיבים לאזור התמך המערבי). מאחר וכל אזור הטרמינל נבנה בהתחשב שיהיה מחלף חדש, הקישור הבעייתי שיצרו מחייב פניית פרסה נוספת והפנייה השלישית (לא פרסה מלאה, "רק" 130 מעלות בערך זה בעלייה לגשר (או לנסיעה מתחתיו אם מגיעים לאזור נוסעים נכנסים).
כאשר פורסמו העבודות לשיפור הבטיות בנתב"ג (ששיאם בשבירת "משולש" המסלולים) נאמר כי יבנה גם המחלף החדש. העבודות (על המסלולים) כבר נמשכות מעל לשנתיים אבל אין שום סימן לבניית המחלף החדש (ואני מניח שזה לא יקרה בממשלת נתניהו זו או אחרת כאשר בקדנציה הראשונה שלו בניית המחלף הזה בוטלה).