אוח דווקא בחום הנורא הזה זה קורה לי

אוח דווקא בחום הנורא הזה זה קורה לי

ואני חוזר לדבלין שממנה שבתי לפני כ3 חודשים ,3 פעמים כבר הייתי בדאבלין כשבאחד הפעמים לקחתי אוטובוס לגלאויי ,שזה היה גם סוג של טיול חוצה אירלנד ,כמה שאני אוהב גשם ,כמה שאני אוהב להיות רטוב מגשם אמיתי ולא גשם מלחות ,אני כל כך אוהב את דאבלין ,הרוגע, גן סט סטפן המדהים והמרגיע ,מרכזי הקניות ובמיוחד איזור הקניות של הנרי ,ובמיוחד רשת פיינס הזולה והנהדרת ,המוזיקה ברחובות ,הצחוקים ,גם התחבורה הציבורית טובה מאוד ,אפשר להכיר את דאבלין בקניית חופשי יומי שעולה 6 אירו ,ופשוט לעלות לקומה השניה באוטובוס לשבת ולהתבונן ,יש לנו זמן נכון ?אנחנו תיירים ,להגיע לסוף קו ,להסתובב בשכונות הנעימות ללא רבי קומות ,להתרשם מהתיכנון האורבני הדואג לכך שלא תהיה צפיפות ,והמון המון המון ירוק בעניים מה אומר ומה אספר ,אני אוהב את העיר הזו ,כאשר ישנם משחקי כדורגל בטלוויזיה ,אין כמו לשבת באחד הפאבים ועל כוס בירה וארוחה לצפות במישחק ,תוך כדי שאגות שימחה של המנצחים כמובן ,ובכלל השימחה בדאבלין היא אחת מהמאפיינים של העיר הנהדרת הזו ,אתה רעב ?תפרן ?אין בעייה כנס לספארק קנה על משקל לזנייה ,מרקים נהדרים ,שב לך על הדלפק ליד החלון תתבונן ותזלול ,המחירים ?ממש בסדר כ5 ארו לזנייה ומרק בכוס גדולה וכך בין ארוחה לטיול במוזאונים חמודים ולא ענקיים ,בין שכיבה על הדשא בפארק סט סטאפן .מגיע הקינוח ,והקינוח הוא איזור טמפל בר ,הפאב הפינתי עם הדגלים בחוץ בסופי שבוע נותן טעם לחיים ,שימחה וששון כולם חברים ,כולם צוחקים עם כולם ,אפילו חמתי נהנתה מאירי חמוד שהתחיל איתה ,והיא ?היא גילתה את הנעורים לפתע פתאום ,אני אהבתי בערב לשבת בפאב הניפלא הזה לייד הפיאצה ,בסוף אותו רחוב של הפאב השכן ,ושם לצד שירי ארץ ישראל ,אבל של האירים ממשיכה השימחה לתוך הלילה ,תיירים ומקומיים חוברים להם יחדיו שרים רוקדים ושמחים עד דלא ידע בין ארור אחמניגאד לברוך בוש . הולכים לישון שמחים וקמים בבוקר עוד יותר שמחים ,דופקים נסיעה לפארק וויקלו או לאתרים אחרים ,לפעמים לוקחים את הדארט ויוצאים קצת מהעיר ,למשל לעיירת דייגים חמודה ,שם רואים כלבי ים בים ,נכנסים לפאב חמוד ,האח דולק גם במאי כי היה קצת קריר ,והחיים יפים . מה אומר ומה אספר,אני כבר חושב על הפעם הבאה ואני מבטיחכם שזה לא יקח הרבה זמן ,יודעים מדוע ?כי אני נרקומן של דאבלין .
 

GnarledCynic

New member
../images/Emo10.gif

דבלין נהדרת נהדרת נהדרת, אבל יש בה המון תיירים ולהיות במרכז העיר בתקופת הקיץ זה כמעט גרוע כמו להיות בלונדון [אל תהרגו אותי, בבקשה] מחוץ לדבלין האווירה הרבה יותר.. אירית אבל הייתי עושה הכל כדי להיות עכשיו בדבלין. :< Enjoy yourself :)
 
אחי פה קבור הכלב ,אני נוסע בתקופה שמזג האוויר

מעולה ובתקופה שכמעט שאין תיירים ,ולא אגלה לך מתי ,כי אני לא רוצה לשמוע עברית כשאני בחול ,ואל תעלב ,בהקשר לדבלין אני אגואיסט.
 

jonbaum

New member
אולי זה יבאס אותך

אבל אני יכול להבטיח לך שבכל זמן נתון יש גם ישראלים אחרים בדבלין הקדושה שלך. ויש אפילו סיכוי שתשמע גם כמה מילים עבריות פה ושם.
 

thesheep

New member
הישראלים שאני פגשתי

עד היום באירלנד היו ממש אחלה. זה רק עניין של לפגוש ישראלים בבודדים ולא בקבוצות. אגב, זה שאתה לא רוצה לפגוש ישראלים זה לא אומר שאין אחרים שיודעים מתי כדאי לנסוע, אז אתה לא מסתיר שום דבר...
 
אגב אני לא מחפש ישראלים כשאני בחול בחופש ועד

שמצאתי מקום שעדיין הישראלים הטורקים לא גילו ,אז אל תקלקל לי
 
למעלה