אוטאדה היקארו (Utada Hikaru) הודתה

GREEN Days

New member
אוטאדה היקארו (Utada Hikaru) הודתה

כשראיינו אותה בתכנית רדיו ב TOKYO FM, היא הודתה שכשהייתה נשואה לבעלה קיריה, היא הייתה גם עם בחור אחר (כלומר שהיא בגדה בו). אתמול גם ידיד שלי מיפן אמר לי שהוא שמע את התכנית הזאת (ולא הבנתי ממש על מה שהוא מדבר אבל אז שמעתי את זה מעוד כמה אנשים בפורום אחר). היקי היא זמרת ענקית ויש לה אחלה מוסיקה, אבל כבן אדם אני איבדתי כל הערכה שהייתה לי אליה. היא הייתה נראת ממש חמודה והכל (למרות שבכמה ראיונות אחרונים בארה"ב יצאה קצת מזוייפת בזה שהיא "מקללת" את האלבום באנגלית הקודם שלה אחרי שהיא אמרה משהו אחר לגמרי אחרי שהיא עשתה אותו.) הדבר היחיד שאני מעריך זה שהיא הייתה כנה ולמרות שבעלה היה מבוגר ממנה, היא הייתה צריכה לחשוב על זה לפני שהתחתנה (או לפחות להתגרש ממנו לפני שהיא הולכת למישהו אחר).
 
בגלל זה לא כדאי להתחתן בגיל כזה צעיר...

אבל בסה"כ... היא אנושית. אז יש סיפמתיה. ואני חושב שזכותה לא לאהוב משהו שהיא עשתה בעבר. ביקורת עצמית שכזאת. בכל אופן, אני תמיד אוהב את היקי, כי היא מוזרה כזאת, ועושה מה שטוב לה, אז הידד לה. =) ביום חמישי אני מביא לשיעור יפנית שלי את COLORS, ונשמע אותו בכיתה וזה. יהיה ממש נחמד. =)
 

GREEN Days

New member
D=

היא אנושית אבל עדיין אני בטוח שאף אחד פה לא היה רוצה שמי שהוא אוהב וחשב שהשני אוהב אותו יבגוד בו. מילא הייתה מתרגשת ממנו לפני שהיא הייתה הולכת לבחור השני. בקשר ל EXODUS, היא פעם אמרה בראיון שהיא עשתה עם האלבום הזה בדיוק כל מה שיא רצתה. ועכשיו שהיא עושה אלבום ידידותי לסביבה פתאום היא אומרת שהיא לא ידעה מה היא עשתה איתו. זה הקטע שאני לא מבין P: . ובשבילי זה חבל שהיא ככה מכחישה את העובדה שהיא ממש אהבה לעשות אותו רק בגלל שהוא לא חדש ולא ידידותי לסביבה כמו החדש. (במיוחד כי אהבתי את EXODUS ולא מתתי על החדש). הו מגניב ^^. תגיד איך היה!! XD
 

nadav1232

New member
באמת? @_@

ס...ס אני לא כל כך יודע מה להגיד.. ~.~ מעניין מה בעלה לשעבר חושב על זה שהיא אמרה את זה.. @_@" אתם חושבים שגם יעשו עליה חרם כמו עם קומי ב2008?..
 

GREEN Days

New member
אני לא חושב

זה כבר לא רלוונטי והאנשים ששומעים אותה הם בעיקר אנשים שהם לא מעריצים והם רק אוהבים את המוסיקה שלה אז אולי זה לא יהיה כ"כ רלוונטי בשבילהם.
 

GREEN Days

New member
...

(אוהבים את המוסיקה שלה שהיא משחררת שירי דרמה כמו Flavor of Life, Prisoner of Love או שירי אנימה כמו Beautiful World ו - Kiss & Cry).
 

GREEN Days

New member
היום קצת יותר טוב :)

אתמול הייתי קצת במצב רוח קרבי (עצבני) אבל עכשיו אני רוצה שקצת הגזמתי, זה עדיין לא יפה לבגוד אבל כולם טועים לפעמים ^^ (למרות שבקטעים כאלה עדיף למנוע כמה שאפשר). ויש סבירות שזה לא בעלה לשעבר בסוף שהיא בגדה בו (ככה היפנים חושבים אבל היא לא אמרה במי היא בגדה, היא אמרה רק שהיא עשתה את זה עם אחד האקסים שלה).
 

Omer Kun

New member
רק אל תשכחו

שהיא כולה בת אדם, וגם היא טועה, וזה שהיא כוכבת בקנה מידה כזה גדול לא אומר שהיא צריכה להיות מושלמת ולשמש דוגמא לכל העולם.
 
למעלה