אוטובוס חיפה-אילת

מצב
הנושא נעול.

syair

New member
אוטובוס חיפה-אילת

אוטובוס חיפה-אילת
ידוע לי שבעבר היה ניתן לסע מחיפה לב"ש, ולשלם על הנסיעה הזו, אבל לסע חיפה-ת"א, ת"א-ב"ש. עכשיו אני רוצה לסע לאילת, אבל דרך ת"א, ונאמר לי שלא ניתן לקנות כרטיס חיפה-אילת ולסע חיפה-ת"א, ת"א-אילת. מחיפה יש רק 2 אוטובוסים ביום לאילת, למה מענישים את מי שרוצה לסע בשעות אחרות מחיפה לאילת?
 

paul_oyster

New member
רק רכבת

אוטובוס חיפה-אילת
ידוע לי שבעבר היה ניתן לסע מחיפה לב"ש, ולשלם על הנסיעה הזו, אבל לסע חיפה-ת"א, ת"א-ב"ש. עכשיו אני רוצה לסע לאילת, אבל דרך ת"א, ונאמר לי שלא ניתן לקנות כרטיס חיפה-אילת ולסע חיפה-ת"א, ת"א-אילת. מחיפה יש רק 2 אוטובוסים ביום לאילת, למה מענישים את מי שרוצה לסע בשעות אחרות מחיפה לאילת?
רק רכבת
יש רכבת לב"ש. משם, קח אוטובוס.
 
רכבת לאילת?

רק רכבת
יש רכבת לב"ש. משם, קח אוטובוס.
רכבת לאילת?
אני חושב שזה ייצא יותר יקר מנסיעה באוטובוס. רכבת ישראל כנראה לא רואה תועלת בארגון כרטיסים משולבים זולים (בין עם 'אגד' ובין עם אוטובוסים פרטיים - מותר לה!) ול-'אגד' הקדושים כמובן שאין סיבה להקל על קהל הנוסעים אם פירושו של דבר פגיעה בהכנסות שלהם. דעותיכם בנושא? (דרך אגב, מספר אנשים כבר כתבו לרכבת ישראל עם רעיונות של רכבת+אוטובוס עם החלפה בדימונה וכיו"ב וקיבלו תשובה לקונית של 'הנושא נבדק ונמצא לא כדאי').
 

ארזS

New member
בקשר לרכבת + אוטובוס בכרטיס משולב

רכבת לאילת?
אני חושב שזה ייצא יותר יקר מנסיעה באוטובוס. רכבת ישראל כנראה לא רואה תועלת בארגון כרטיסים משולבים זולים (בין עם 'אגד' ובין עם אוטובוסים פרטיים - מותר לה!) ול-'אגד' הקדושים כמובן שאין סיבה להקל על קהל הנוסעים אם פירושו של דבר פגיעה בהכנסות שלהם. דעותיכם בנושא? (דרך אגב, מספר אנשים כבר כתבו לרכבת ישראל עם רעיונות של רכבת+אוטובוס עם החלפה בדימונה וכיו"ב וקיבלו תשובה לקונית של 'הנושא נבדק ונמצא לא כדאי').
בקשר לרכבת + אוטובוס בכרטיס משולב
בגוש דן יש כרטיס שכזה שנמכר ברכבת והנוסע עולה איתו לאוטובסים של "דן".
 

syair

New member
תשובה יפה

רכבת לאילת?
אני חושב שזה ייצא יותר יקר מנסיעה באוטובוס. רכבת ישראל כנראה לא רואה תועלת בארגון כרטיסים משולבים זולים (בין עם 'אגד' ובין עם אוטובוסים פרטיים - מותר לה!) ול-'אגד' הקדושים כמובן שאין סיבה להקל על קהל הנוסעים אם פירושו של דבר פגיעה בהכנסות שלהם. דעותיכם בנושא? (דרך אגב, מספר אנשים כבר כתבו לרכבת ישראל עם רעיונות של רכבת+אוטובוס עם החלפה בדימונה וכיו"ב וקיבלו תשובה לקונית של 'הנושא נבדק ונמצא לא כדאי').
תשובה יפה
תמיד שומעים את התשובה היפה 'הנושא נבדק ונמצא לא כדאי'. הלקוח בישראל לעולם אינו צודק. הפעם היחידה שהייתי אכן מרוצה מהתחבורה הציבורית היא כשהתלוננתי על אוטובוס שעובר פעם בשעה, ופשוט אחד לא הגיע, ולכן נסעתי במונית, ואכן אחרי 9 חודשים, קיבלתי תשובה, שזה היה בבירור, וקיבלתי את סכום הכסף עבור מונית, אפילו בלי לשלוח קבלה על המונית. כמה יפה מצד אגד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה