אוטובוס סולארי של BYD בשדה התעופה של אמסטרדם

מצב
הנושא נעול.

Paper Gahan

New member
אוטובוס סולארי של BYD בשדה התעופה של אמסטרדם

אוטובוס סולארי של BYD בשדה התעופה של אמסטרדם
הייתי הבוקר בשדה התעופה של אמסטרדם בדרכי למנצ'סטר. כבר כמה פעמים שרציתי להעלות תמונות של האוטובוסים הסולאריים שתופסים תאוצה בשדה התעופה. צילמתי שתי תמונות בינוניות... אבל המטרה של הפוסט היא בעיקר לשאול האם שקלו את זה אצלנו בארץ? אם באמסטרדם, שבה אין הרבה שמש זה עובד, אמנם למרחקים קצרים בתוך השדה, למה לא אצלנו?
אגב היה חמים הבוקר בשדה התעופה, קצת מעל 20 מעלות והמזגן באוטובוס הסולארי עבד מצויין. מה שעוד יותר חיזק אצלי את המחשבה על להכניס את זה לארץ.
חיפשתי בהסטוריה של הפורום והנושא הוזכר כמה פעמים אבל לא מצאתי שרשור שמדבר בדיוק על זה.

בתמונה הראשונה, המסך הפנימי באוטובוס, ובתמונה השנייה האוטובוס והנהגים.
אשמח לשמוע את דעת המומחים.



 

נתנאל531

Well-known member
אמינות

אוטובוס סולארי של BYD בשדה התעופה של אמסטרדם
הייתי הבוקר בשדה התעופה של אמסטרדם בדרכי למנצ'סטר. כבר כמה פעמים שרציתי להעלות תמונות של האוטובוסים הסולאריים שתופסים תאוצה בשדה התעופה. צילמתי שתי תמונות בינוניות... אבל המטרה של הפוסט היא בעיקר לשאול האם שקלו את זה אצלנו בארץ? אם באמסטרדם, שבה אין הרבה שמש זה עובד, אמנם למרחקים קצרים בתוך השדה, למה לא אצלנו?
אגב היה חמים הבוקר בשדה התעופה, קצת מעל 20 מעלות והמזגן באוטובוס הסולארי עבד מצויין. מה שעוד יותר חיזק אצלי את המחשבה על להכניס את זה לארץ.
חיפשתי בהסטוריה של הפורום והנושא הוזכר כמה פעמים אבל לא מצאתי שרשור שמדבר בדיוק על זה.

בתמונה הראשונה, המסך הפנימי באוטובוס, ובתמונה השנייה האוטובוס והנהגים.
אשמח לשמוע את דעת המומחים.
אמינות
שאטלים קצרים הם מקום טוב לערוך בו ניסויים על אוטובוסים חדשים, אם אחד נתקע, נמצא לו מחליף במהרה. אי אפשר להפעיל את הניסוי על מערכת מבצעית שבה חשיבות רבה לאמינות ודיוק, אם אוטובוס יתקע, הנוסעים עומדים בפני שוקת שבורה (איחור מצטבר, זמן המתנה לאוטובוס חלופי מחניון מרוחק).
&nbsp
גם בארץ הניסוי של האוטובוס החשמלי של אלביט עם ההטענה המהירה בתחנות מתוכנן בקו שאטל בין בית יהושע לאזור התעשיה נתניה, ולא בקו נוסעים פעיל.
&nbsp
בסופו של דבר אוטובוס ורכב חשמלי הם העתיד, ולו מפאת ההבדל המשמעותי בין נצילות מנוע הבעירה הפנימית של הרכב הסטנדרטי, לנצילות של יצור חשמל בהיקפים גדולים. זה רק עניין של זמן עד שיבשילו הטכנולוגיות ויתגברו על חבלי הילדות.
 

Ccyclist

Well-known member
יתכן שזה מערך סולרי על גג מבנה שמטעין אוטובוס חשמלי.

אוטובוס סולארי של BYD בשדה התעופה של אמסטרדם
הייתי הבוקר בשדה התעופה של אמסטרדם בדרכי למנצ'סטר. כבר כמה פעמים שרציתי להעלות תמונות של האוטובוסים הסולאריים שתופסים תאוצה בשדה התעופה. צילמתי שתי תמונות בינוניות... אבל המטרה של הפוסט היא בעיקר לשאול האם שקלו את זה אצלנו בארץ? אם באמסטרדם, שבה אין הרבה שמש זה עובד, אמנם למרחקים קצרים בתוך השדה, למה לא אצלנו?
אגב היה חמים הבוקר בשדה התעופה, קצת מעל 20 מעלות והמזגן באוטובוס הסולארי עבד מצויין. מה שעוד יותר חיזק אצלי את המחשבה על להכניס את זה לארץ.
חיפשתי בהסטוריה של הפורום והנושא הוזכר כמה פעמים אבל לא מצאתי שרשור שמדבר בדיוק על זה.

בתמונה הראשונה, המסך הפנימי באוטובוס, ובתמונה השנייה האוטובוס והנהגים.
אשמח לשמוע את דעת המומחים.
יתכן שזה מערך סולרי על גג מבנה שמטעין אוטובוס חשמלי.
אני לא רואה פאנלים סולאריים על האוטובוס עצמו.
&nbsp
באירופה נהוג לפעמים לנצל גגות למערכים סולריים (לעיתים זה חוזר לרשת החשמל, במקרים רבים יש סובסידיה כלשהי) ונראה לי שמשמעות הכיתוב היא שהחשמל מגיע מפאנלים חשמליים בשדה התעופה סחיפול ולא שהאוטובוס עצמו סולארי.
&nbsp
יש מכוניות חשמליות עם טווח מוצהר של 100-150 קילומטר אז אני מניח שאוטובוס חשמלי שנוסע כמה מאות מטרים כל פעם יכול להיות אמין ביותר בין טעינות.
 

orensaab

New member
האוטובוס לא סולרי

אוטובוס סולארי של BYD בשדה התעופה של אמסטרדם
הייתי הבוקר בשדה התעופה של אמסטרדם בדרכי למנצ'סטר. כבר כמה פעמים שרציתי להעלות תמונות של האוטובוסים הסולאריים שתופסים תאוצה בשדה התעופה. צילמתי שתי תמונות בינוניות... אבל המטרה של הפוסט היא בעיקר לשאול האם שקלו את זה אצלנו בארץ? אם באמסטרדם, שבה אין הרבה שמש זה עובד, אמנם למרחקים קצרים בתוך השדה, למה לא אצלנו?
אגב היה חמים הבוקר בשדה התעופה, קצת מעל 20 מעלות והמזגן באוטובוס הסולארי עבד מצויין. מה שעוד יותר חיזק אצלי את המחשבה על להכניס את זה לארץ.
חיפשתי בהסטוריה של הפורום והנושא הוזכר כמה פעמים אבל לא מצאתי שרשור שמדבר בדיוק על זה.

בתמונה הראשונה, המסך הפנימי באוטובוס, ובתמונה השנייה האוטובוס והנהגים.
אשמח לשמוע את דעת המומחים.
האוטובוס לא סולרי
מערכת סולארית בשדה התעופה אוגרת חשמל המוטען לאוטובוס.
חוץ מזה, המכרז בו BYD זכו להספקת 30 אוטובוסים לסחיפהול התברר כבעייתי, וייתכן שהוא יבוטל בחודשים הקרובים.
האוטובוס הראשון סופק במפרט שונה מזה שהוצע במכרז.
 

Paper Gahan

New member
נכון, בדקתי הערב. אין פנלים על הגג...

אוטובוס סולארי של BYD בשדה התעופה של אמסטרדם
הייתי הבוקר בשדה התעופה של אמסטרדם בדרכי למנצ'סטר. כבר כמה פעמים שרציתי להעלות תמונות של האוטובוסים הסולאריים שתופסים תאוצה בשדה התעופה. צילמתי שתי תמונות בינוניות... אבל המטרה של הפוסט היא בעיקר לשאול האם שקלו את זה אצלנו בארץ? אם באמסטרדם, שבה אין הרבה שמש זה עובד, אמנם למרחקים קצרים בתוך השדה, למה לא אצלנו?
אגב היה חמים הבוקר בשדה התעופה, קצת מעל 20 מעלות והמזגן באוטובוס הסולארי עבד מצויין. מה שעוד יותר חיזק אצלי את המחשבה על להכניס את זה לארץ.
חיפשתי בהסטוריה של הפורום והנושא הוזכר כמה פעמים אבל לא מצאתי שרשור שמדבר בדיוק על זה.

בתמונה הראשונה, המסך הפנימי באוטובוס, ובתמונה השנייה האוטובוס והנהגים.
אשמח לשמוע את דעת המומחים.
נכון, בדקתי הערב. אין פנלים על הגג...
אבל זה עדיין נחמד כרכב תפעולי במקום כמו שדה תעופה. מקווה שהבעיות שכתבו עליהן למעלה יפתרו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה