אוטובוס פרברי

מנכל אחד

Well-known member
משרד התחבורה פרסם היום נספחים למכרז דרום גוש דן,
הנספחים כוללים הגדרה חדשה - אוטובוס פרברי.
אוטובוס נמוך המיועד לנסיעה גם בדרכים בינעירוניות
למרות שמדובר באוטובוס המיועד לנסיעה בינעירונית, אין דרישה למהירות בה ייסע האוטובוס.
לראשונה יש התייחסות לרמת הרעש בחלל האוטובוס,
הרעש צריך להיות פחות מ70 דיציבליים בנסיעה במהירות של 80 קמ"ש עם מזגן דולק ברמה בינונית.

מעניין מה הסיבה שאין את הדרישה הזאת באוטובוס עירוני או בינעירוני.
 

קבצים מצורפים

  • 46.+נספח+מג+-+דרישות+תקינה+מאוטובוסים+בתחבורה+הציבורית.pdf
    KB 215.5 · צפיות: 18

ערןל1

Active member
משרד התחבורה פרסם היום נספחים למכרז דרום גוש דן,
הנספחים כוללים הגדרה חדשה - אוטובוס פרברי.
אוטובוס נמוך המיועד לנסיעה גם בדרכים בינעירוניות
למרות שמדובר באוטובוס המיועד לנסיעה בינעירונית, אין דרישה למהירות בה ייסע האוטובוס.
לראשונה יש התייחסות לרמת הרעש בחלל האוטובוס,
הרעש צריך להיות פחות מ70 דיציבליים בנסיעה במהירות של 80 קמ"ש עם מזגן דולק ברמה בינונית.

מעניין מה הסיבה שאין את הדרישה הזאת באוטובוס עירוני או בינעירוני.
לא הבנתי, כתוב " קיימים
גם קווי תחבורה ציבורית, שייקראו פרבריים, שמתקיימת בהם נסיעה עירונית בתחום ערי המוצא והיעד
וגם נסיעה בצירים בינעירוניים המקשרים בין המוצא ליעד."
איזה דוגמאות יש לקווים בינעירוניים?
 
לא הבנתי, כתוב " קיימים
גם קווי תחבורה ציבורית, שייקראו פרבריים, שמתקיימת בהם נסיעה עירונית בתחום ערי המוצא והיעד
וגם נסיעה בצירים בינעירוניים המקשרים בין המוצא ליעד."לפניםאיזה דוגמאות יש לקווים בינעירוניים?
347/47 לרעננה, למשל, וכנראה גם 149 לכפר סבא יוצאים מתמח"ת ומעלים הרבה נוסעים ברכבת מרכז. במצב הנוכחי של אוטובוס בינעירוני ההעלאה לוקחת הרבה זמן, ולא תמיד יש מקום מעבר ל 10 המותרים בעמידה. אם כי המושבים ממש נוחים.
האוטובוס לטבריה , לעומתם , עדיף שישאר בתצורה בינעירונית נוחה כי הנסיעות ארוכות.
אשר לרעש הנסיעה, לי מפריעים הרבה יותר אוטובוסים עם מזגן בקושי מורגש, או שמורגש רק מקדימה. בכל מקרה להפרת השלווה "ידאגו" כבר נוסעים, המדברים בטלפון בקול רם (והמהדרין על ספיקר) , אלה ששומעים מוזיקה וסרטונים ללא אזניות, תזכורות לתקף כל דקה, וכשכבר נזכרנו, צפצופים חזקים וארוכים מהמתקפים (כמו במשחקי מחשב של פעם).
 

EHP12

Well-known member
347/47 לרעננה, למשל, וכנראה גם 149 לכפר סבא יוצאים מתמח"ת ומעלים הרבה נוסעים ברכבת מרכז. במצב הנוכחי של אוטובוס בינעירוני ההעלאה לוקחת הרבה זמן, ולא תמיד יש מקום מעבר ל 10 המותרים בעמידה. אם כי המושבים ממש נוחים.
האוטובוס לטבריה , לעומתם , עדיף שישאר בתצורה בינעירונית נוחה כי הנסיעות ארוכות.
אשר לרעש הנסיעה, לי מפריעים הרבה יותר אוטובוסים עם מזגן בקושי מורגש, או שמורגש רק מקדימה. בכל מקרה להפרת השלווה "ידאגו" כבר נוסעים, המדברים בטלפון בקול רם (והמהדרין על ספיקר) , אלה ששומעים מוזיקה וסרטונים ללא אזניות, תזכורות לתקף כל דקה, וכשכבר נזכרנו, צפצופים חזקים וארוכים מהמתקפים (כמו במשחקי מחשב של פעם).
שכחת את הנהגים ששמים רדיו בפול ווליום.
 
למעלה