אוי יופי, זה מטומטם.

Justin Angel

New member
אוי יופי, זה מטומטם.

באיזה דת או תורה תיאולוגית הפורום הזה מתכנן לעסוק? לתפוז כבר עשרות פורומים על יהדות, על אתאיזם ועוד פורום שהמנדט שלו הוא "דת". וכמו כן יש אותנו ב337 שמשגיחים על הדתות הפאגאניות, אז מה בדיוק יהיה הנושא של הפורום הזה? "סתם עוד פורום בשביל תפוז".
 

L e s t a t

New member
ומה רע בעוד אחד?

עיקר הפורומים הדתיים של תפוז מתרכזים ביהדות, ישירות או בעקיפין, ופורום אתאיזם ודת לא ממש תרם לנו (פגנים ופגנים חדשים) כי הוא מאלה שמתרכזים ביהדות מול חילוניות - בעקיפין, אבל עדיין. לפי דעתי, הקמתו של פורום זה היא צעד מעולה ורענן. הפעם - שים לב למילים "דתות שונות" בכותרתו, פורום זה אינו מתיימר לעסוק בדת מסויימת בלבד. כאן זה פורום שפתוח לדיונים על דתות שונות - כולל הדתות הפגניות החדשות והישנות. פורום שאמאניזם ופאגאניזם הוא כמו פורום יהדות, זה פורום שמתרכז במסורות ודתות פגניות בלבד לצד דרך השאמאן. כמו שפורום יהדות עוסק במסורת יהודית וגישות שונות ליהדות. זה לא אומר שצריך לבטל את הפורומים האלה כי קם פורום שנועד להראות את שלל הדתות בעולם ללא התרכזות באחת מסויימת או בצורת אמונה מסויימת. מה יהיה הנושא של הפורום הזה בדיוק? אני מקווה שזו שאלה רטורית.
 
קודם כל: ברוכים הבאים ../images/Emo24.gif

ושנית: בהתאם להצהרת הכוונות של הפורום, יש כאן מקום לכו-לם. ותודה לכוכב השחר, על תוספת ההומור הקליל ועל הזמנתו הנדיבה. ועוד תודה ללסטאט שהיטיב להבין את רוח הפורום. מראש חששתי שתהיינה אי הבנות ואני מקווה שהן יתבהרו בהמשך.
 
למעלה