אוי מי גאד!!!! כנסוו דחוףףף

אוי מי גאד!!!! כנסוו דחוףףף

שמעתן על השמועות עם הסמים??? אם מישהי קוראת\ מוצאת כתבה על זה... שנועם לוקח וכאלה. שתפרסם פה דחוף... כזה מגעיל כל העיתונות הזו!!
 
בא לי לבכות. אני שונאת שעושים דברים כאלו..

בעיקרון, חברה שיודעת שאני ממש ממש אוהבת אותו. אמרה שהיא שמעה\קראה בכתבה ב-א-י-נ-ט-ר-נ-ט על זה. לדעתי, באתר שנקרא "צהובון" [באנגלית], היא לא ידעה להגיד לי בדיוק לא הצלחנו למצוא בגלל זה ממש חשוב לי, עם מישהי ראתה משהו על זה... והתעלמה אנערף..
 
מה מקווה../images/Emo35.gif זאת אומרת, את חושבת שיש סיכוי שזה

נכון
 

דורן מ

New member
וגם אם כן... אז מה?!~?!!?!

גם אמרו לי פעם שהוא הומו,,,,, יופי ......... העיקר שהוא עושה מוסיקה ממש טובה ושיהיה כל כך טוב היוםם1ם1
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gifמממ..

לא נראה לי שזה נכון.. למה שיפרסמו כזה דבר?הוא עדיין לא כזה מוכר בשביל כתבה כזאת.. כתבה על המוזיקה שלו וכל זה בסדר, אבל עדיין לא התחילו לרדת לו לחיים (עד כמה שאני זוכרת ממה שקראתי. ואני מקווה שככה זה ישאר..). גם אם זה נכון, אז זה בטח סמים קלים אומשו.. לא רציני.. היום כל בן אדם שני מעשן סמים..(לא שזה בסדר..אבל שיהיה..). וחוץ מיזה, די לרדת לו לחיים.. זה לא עינייננו (איזה מוזר כותבים את המילה הזאת..
חח).
 
שמעו בנות

היא זרקה לי על זה, לה אין מושג יותר מידי בנועם ובדבר הזה. כמו שלי אין ממש. נכנסתי לפה כדי לשאול אם מישהי שמעה\יודעת\ראתה, כי זה עניין אותי, וכי אני לא אוהבת רכילות. זה לא היה בשביל לעצבן אפחת. ולא בשביל שאפיץ עוד שמועה, אני אוהבת את נועם את המוזיקה שלו... והדבר האחרון שאני רוצה זה לכלוכים סתם. זהו :) סופ"ש נעים
 
למעלה