אוך.. הנעורים, הנעורים..

אוך.. הנעורים, הנעורים..

הוא: בן 21, עולה חדש יחסית מארגנטינה, מנוסה מינית, עוד בארץ מולדתו רגיל היה לצאת עם נשים מבוגרות ממנו. נמשך אל הניסיון, אל המראה האימהי יותר, ונראה טובבבבבבבבבבבבבבבב. לא מסתדר עם "הגיל המתאים לו".. היא: בת 39, נשואה ואמא לילדים, הרפתקאות חוץ-נישואין רבות בחייה, מנוסה, בדיוק בגיל בו היא זקוקה לחיזוקי נשיות.. ופתאום - הוא נמשך אליה. מחזר. רוצה להיות איתה. היא נמשכת אליו. נקרעת בין מותר לאסור. ואתם - מה אתם אומרים? היא רוצה עזרה. מישהו כל כך צעיר, סקסי, מפרגן - רוצה א-ו-ת-ה. היא, שהגרביטציה כבר מחוללת שמות בגיזרתה, שגילו קרוב יותר לגיל בתה מאשר לגילה.. שניהם מודעים לכך שזו תהיה הרפתקה חד/דו פעמית.. ובכל זאת. שתעיז ותנגוס מבשרו המתוח/עסיסי/טרי של התפוח האסור הזה??
 

yog 10

New member
היי פסי...

אם האשה כבר בעלת נסיון במערכות מחוץ לנישואים הרי שאני לא רואה בס
 

yog 10

New member
המשך תגובה..

בעיה היא נשמעת מספיק מודעת מבינה ואחראית לשקול את כל השיקולים
 

און&און

New member
תנגסי באבי אביו../images/Emo94.gif

איזו שאלה בכלל?! חבל על הזמן בכלל להתלבט.. הרי אם זה לא יהיה איתו אז זה יהיה עם אחר נכון? משמע שההתלבטות היא בגלל הגיל?..כאילו הלו?..פסי,הגיל?.. תעשי לה טובה ותאמרי לה שתנגוס כאילו ואין מחר.
 

דיאבלו

New member
יאללה בתאבון

שתנגס כל עוד השיניים יחזיקו מעמד שתלעס כל עוד תוכל לאכול מהפרי האסור שתבלע אם היא אוהבת לבלוע שתלקק כל עוד זה אפשרי כי חיים רק פעם אחת וזה גם לא מספיק די.
 

תבור.

New member
לנגוס או לא..

הייתי ממליץ על נגיסה אך בזהירות כדי לא לנשוך או חס וחלילה לחתוך . וברצינות מערכות כאלו מניסיוני מבוססות על קשר מיני חזק כשהגברבר בשיא אונו המיני והגברת בשיא בשלותה ובעלת צרכים בריאים שלפעמים לא ממולאים על ידי בן זוגה שלפעמים נמצא מעבר לשיאו המיני (מה לעשות אלוהים ברא אותנו שונים מהנשים) . מכיר מישהי שנכנסה למערכת כזו והבחור "התאהב" בה ברצינות ורצה בקשר רציני ומחייב יותר. האשה חיפשה חיזוק לנשיות ומילוי חסכים מיניים בלי לשבור מערכת קיימת בבית . בשלב מסוים החליטה לנתק עימו הקשר בשל כך . "עזרה" לא ניתן לקבל שומעים דיעות לכאן ולכאן ההחלטה אישית המחיר שמשלמים (אם משלמים) אישי כי הכשלון יתום.
 
לומבינה משהו...

אם היו בחייה הרבה הרפתקאות חוץ נישואיות אז מה פתאום עכשיו היא נזכרת להיקרע בין מותר לאסור? בגלל הגיל? זה מה שמפריע לה? שהוא כמעט חצי מגילה? ממש לא נראה לי חשוב... הוא לא קטין, הוא מודע למה שהוא עושה, וכנראה גם עושה את זה טוב... הוא רוצה אותה, היא רוצה אותו, לא מבינה מה השאלה פה... דינה.מית תממת
 

yog 10

New member
היי דינמיט

הוא שאמרתי בתגובה הראשונה היא התעוררה פתאום?? הגיל ממש לא משנה
 

עוט

New member
ביס עסיסי

ניגסי בו כאילו אין מחר וחיי את המחר כאילו לא היה אתמול!!!
 
ואם הוא היה תפוח אדמה מקומט

אז הוא לא היה "פרי אסור"? כלומר זה שהוא חצי מגילה-זה העניין? מותק, זה סה"כ סטוץ מוגדר מראש ככזה. אז מה הספור? הגיל שלו? או החרדות של הגיל שלה?
 

עוט

New member
זה תלוי אם זה...

בטטה אז זה מתוק למדיי... דינה-מית-חכמת?!
 
אם ככה...

אם זה בטטה אז תשפוך שמנת מתוקה קצת פלפל, מלח, אגוז מוסקט במידה ותכניס לתנור! ואל תשכח להזמין את החבר´ה דינה במיט.בח
 
למעלה