אמממממממ
לי זה ממש לא נוח אוכף ווסטרן אז עניין הנוחות הוא אישי... לדעתי זה לא נכון לפרט על אופף רב תכליתי מכיוון שכל אוכף מעוצב אחרת. ישנן המשלבים מספר רב יותר של אלמנטים הלקוחים מאוכף דרסז' וישנם המשלבים יותר אלמנטים מאוכפי קפיצות. שלי למשל הוא אוכף רב תכליתי המשלב יותר אלמנטים של קפיצות ולוא דווקא כמו שרשמת, יותר אלמנטים של דרסז'. אוד מאפיין זהו מושב האוכף, שבקפיצות הוא קטוע, ובדרסז' גבוה, בעל קצה עגול וגבוה, מה שמאפשר ישיבה עמוקה יותר. מה שקראת לו ה"כתף" של האוכף, למעשה נהוג לקרוא לחלק זה "כנף", ואם אני לא טועה לרצועות אליהן מחברים את חגורת הבטן קוראים בילטים, תקנו אותי אם אני טועה. שוב, מה שאת אומרת "קל יותר לשבת בתוך האוכף" זה מאוד אישי... מאפיינים עיקריים של אוכף דרסז': בילטים ארוכים, כנף ארכה ומושב עמוק. מאפיינים עיקריים של אוכף קפיצות: מרופד יותר, כנף קצרה, קצה קטוע (שצורת הקצה של האוכף הוא מן מרובע כזה...) מושב המאפשר ישיבה קלה ואינו מושיב את הרוכב עמוק באוכף.