אולטרלייט בנתיבים גבוהים ?
הי, באחד הדיונים בפורום שהתחיל בשאלה נחמדה (כרגיל) והמשיך בגידופים והעלבות (כרגיל) הסתתרה התפתחות מעניינת. בתגובתו של "קל-רום" הופיע הציטוט הבא: "זאת ועוד - בדיון שנערך אצלו סוכם בהמלצתנו על אישור לאז"מ לטוס בנתיבים הגבוהים בכמה תנאים: 1. זע"ט 2. ELT 3. רדיו 4. מה´ 85 מי"ש + 5. האישור פרטני שמי למי שמחזיק גם בהגדר פרטי כללי בתוקף." ושאלותי הן: האם מישהו יודע על כך? האם למישהו יש אולטראלייט מצוייד כך? איך אני יכול לקבל אישור כזה? איך מגישים מרשה למודיעין טייס? לשאלה הצפויה, מי החמור שיכול לטוס נמוך ורוצה לטוס גבוה - התשובה אני. למה? ככה. אני מקווה לסיים את הדיון בכך. אשמח לתשובות ענייניות. יואב.
הי, באחד הדיונים בפורום שהתחיל בשאלה נחמדה (כרגיל) והמשיך בגידופים והעלבות (כרגיל) הסתתרה התפתחות מעניינת. בתגובתו של "קל-רום" הופיע הציטוט הבא: "זאת ועוד - בדיון שנערך אצלו סוכם בהמלצתנו על אישור לאז"מ לטוס בנתיבים הגבוהים בכמה תנאים: 1. זע"ט 2. ELT 3. רדיו 4. מה´ 85 מי"ש + 5. האישור פרטני שמי למי שמחזיק גם בהגדר פרטי כללי בתוקף." ושאלותי הן: האם מישהו יודע על כך? האם למישהו יש אולטראלייט מצוייד כך? איך אני יכול לקבל אישור כזה? איך מגישים מרשה למודיעין טייס? לשאלה הצפויה, מי החמור שיכול לטוס נמוך ורוצה לטוס גבוה - התשובה אני. למה? ככה. אני מקווה לסיים את הדיון בכך. אשמח לתשובות ענייניות. יואב.