אולימפיה לובליאנה מתקשה להגיע לת"א

אולימפיה לובליאנה מתקשה להגיע לת"א

חדשות ספורט מסלובניה, לאחר הנצחונות המרשימים של פרטיזן בלגרד האלופה הסרבית וספליט האלופה הקרואטית על מכבי ת"א בכדורסל, הגיעה תורה של אולימפיה קבוצתו מלפני שנה של יותם הלפרין, להראות למכבים שביוגוסלביה יודעים לשחק כדורסל. היום ביטלה הקבוצה הסלובנית את הכרטיסים שהוזמנו לטיסה לבן-גוריון בעקבות השביתה בשדה ובמשק הישראלי בכלל. בעקבות כך מחפשים ראשי אולמיפיה דרך הגעה חליפית, שתאפשר קיום אימון קדם משחק בזמן ובצורה רגועה בת"א. אמנם ניקולה וויציץ וננאד ספאחיה הם אנשי כדורסל קרואטים אבל מכבי ת"א התקשתה מאוד במשחקיה האחרונים בסרביה ובקרואטיה. נקווה שהסלובנים ימצאו דרך להגיע בזמן למשחק ביום חמישי הקרוב, ובתקווה לסיום מהיר וראוי של השביתה, רובי סרבי
 
עידכון קצר לגבי אולימפיה לובליאנה

הקבוצה הייתה אמורה לערוך עכשיו את האימון ביד אליהו אבל היא עדיין מחכה בשדה התעופה בוינה. מסתמנת אפשרות להגעה בחצות אבל לא בטוח.
 
אולימפיה לובליאנה וורסאץ לא הגיעו

עידכון בעניין הגעת הקבוצות מסלובניה וסרביה, אולימפיה הייתה אמורה לשחק מול מכבי היום כמו גם וורסאץ הסרבית מול בנות רמה"ש. שתי הקבוצות לא הגיעו הסלובנית חיכתה בנמה"ת בוינה לאוסטריאן אייר ליינס עד 1:00 לפנות בוקר והטיסה לא יצאה, והסרבית בגלל טיסה שלא יצאה עקב ערפל כבד בבלגרד. הקבוצות ביקשו קביעת מועד אחר למשחקים. הנה הופסקה השביתה הכללית במשק בוקר (ה') בהוראת בית הדין הארצי לעבודה. זאת לאחר יום אחד של שביתה ששיתקה את כל המשק הציבורי וגרמה נזקים כבדים גם לסקטור הפרטי. עידכונים אחרים, יום גדול לקבוצות הישראליות: בכדורסל נהרייה, גליל עליון ניצחו ובכדורגל: מכבי חיפה לא נזקקה להפסד של פרטיזן בבלגרד לאוקזר היא יצאה בתיקו גדול באיטליה נגד ליבורנו ועלתה לשלב הבא.
 
סקופ שזה עתה התקבל מדודי

אולימפיה לובליאנה עושה בזה הרגע את דרכה לישראל וחבל"ז על הכעס שלהם בעקבות אי דחיית המשחק,,, כנראה שהולך להיות חם בהיכל הלילה.
 
לובליאנה נחתה

מיליץ`: "אם היינו פאו לא היינו באים לכאן" הסלובנים הגיעו לישראל אחרי לילה לבן והכוכב שלהם טוען כי רק בגלל שמדובר בקבוצה קטנה היא חוייבה לשחק נגד מכבי ת"א במועד המתוכנן. המאמן אוגון: "לא הוגן, אך לא תירוץ". הכוכב מרקו מיליץ` דווקא היה הרבה יותר חריף: "ברור שבגלל שאנחנו קבוצה קטנה אנחנו צריכים להישמע להוראות היורוליג ולהגיע. למרות שזה מצב לא נורמלי. ברור שאם היינו אולימפיאקוס או פנאתינייקוס לא היינו באים לארץ". הכתבה במלואה כאן בקישור לספורט תפוז.
 
למעלה