אולי אני אצליך לעשות קצת טוב בעולם

shuval3

New member
אולי אני אצליך לעשות קצת טוב בעולם

טוב ככה, אז הייתה לי שעה פנויה וחשבתי, שאולי אני יכול לעשות מילון של מה גברים חושבים, איך הם מתנהגים, כדי שבנות הפורום תוכלנה לדעת קצת יותר עלינו. אז ערכתי מילון, הוא לא מלא, אבל אם אני אקבל תגובות חיוביות אני אמלא אותו לאט לאט. כתבתי שם הרבה דברים, שבדרך כלל נכונים לגבי גברים, אבל יש יוצאים מן הכלל. אני מזמין אותכן להיכנס לאתר שבחתימה שלי ולראות אולי זה יעניין אתכן, אם לא, גם לא נורא והלוואי שתשיגו בדיוק מה שאתן רוצות. שיהיה סופ"ש נהדר!
 

Lir האחת

New member
אפשר לתת לנו טעימה?

אולי איזו פיסקה כאן בבלוג מעניינת
 

shuval3

New member
היי ליר

את יכולה להיכנס לאתר הוא מופיע בחתימה שלי. אני כותב בו על כל מיני דברים, במטרה שאנשים יוכלו להשתפר וגם סתם כדי שידעו על דברים שמעניינים אותם. המידע לגבי נשים וגברים מבוסס על בסיס סקרים שעשיתי באוניברסיטה וראיונות שעשיתי עם בוגרי קורסי מציאת בני זוג למיניהם. הדברים אומנם לא מדעיים, אבל מי שחי את המציאות יכול להבין שהם די משקפים אותה.. אשמח לשמוע את תגובתך בפרטי..
 

shuval3

New member
האתר נמצא בחתימה שלי

לונלי זכותך לחשוב ככך, ואני מכבד את זה. אני אשמח לדעת למה אתה חושב ככה, שיפור הוא תמיד דבר חיובי
 

The Lonely Lion

New member
שמע...

האתר פשטני. יחסית להשקעת האנרגיה בכתיבת העניין... אני חושד שחלק מהמידע לא נכון... הניסוח מתלהב יותר מדי. העיצוב נוראי. היה עדיף להמנע מלהכין דבר כזה.
 

shuval3

New member
תחזור שנייה קצת אחורה לצבא,

כל מה שאמרת לי, חוץ מהעיצוב, לא בדיוק מקדם אותי...לגבי העיצוב אלו מגבלות האתר שדרכו בניתי את האתר...אני לא יודע שפת תכנות. א יש לך ביקורת על התוכן, סבבה, תכתוב לי בפרטי ואני אשנה אם אחשוב שהתוכן שאתה מציע טוב יותר. המטרה של האתר הייתה טובה, לתת לאנשים אינפורמציה שתעזור להם להצליח בחינם, בזמן שבמקומות אחרים גובים כסף על אותו ידע. תחשוב מה אפשר לשפר ועשה טובה תכתוב לי...חשוב לי ללמוד יותר. ולא ממש לא עדיף! פשוט צריך לשפר אותו, ואם אתה יכול לעזור בזה אז הערותיך יתקבלו בברכה.
 
למעלה