אולי אתם תוכלו לעזור...?
היום הוא היום האחרון של ההתחייבות של ההורים שלי לספקית האינטרנט הישנה- בזק בינלאומי. היה ברור להם שהם מסיימים ועוברים לספקית אחרת, עם אינטרנט כשר. אבל לא בזק יוותרו על לקוח- אמרו לאמא שלי שגם להם יש אינטרנט כשר, אמרו לה שיעלה לה רק 40 ש"ח, והיא הסכימה בטלפון. לא חתמה על כלום. דיברה איתי ואמרתי לה שעשתה טעות, שהאחרים יותר טובים לדעתי, שחבל שוב על התחייבות של שנה לבזק. אמא הקשיבה ואכן התחרטה- התקשרה לבזק לבטל (משהו כמו שעה אחרי השיחה הקודמת איתם) ואז אמרו לה החצופים שהיא יכולה לבטל, אבל זה יעלה לה 30 ש"ח כל חודש דמי ביטול למשך השנה הקרובה!!! הגיוני? זה הרי המחיר של חבילת אינטרנט (בלי "הכשר") אצלם! דמי ביטול עולים כמחיר המוצר המתבטל? מה עלינו לעשות? האם לחזור אליהם בצעקות יעזור? לבקש מישהו בכיר יותר? להתלונן איפה שהוא? אשמח לעזרה ותובנות. תודה!
היום הוא היום האחרון של ההתחייבות של ההורים שלי לספקית האינטרנט הישנה- בזק בינלאומי. היה ברור להם שהם מסיימים ועוברים לספקית אחרת, עם אינטרנט כשר. אבל לא בזק יוותרו על לקוח- אמרו לאמא שלי שגם להם יש אינטרנט כשר, אמרו לה שיעלה לה רק 40 ש"ח, והיא הסכימה בטלפון. לא חתמה על כלום. דיברה איתי ואמרתי לה שעשתה טעות, שהאחרים יותר טובים לדעתי, שחבל שוב על התחייבות של שנה לבזק. אמא הקשיבה ואכן התחרטה- התקשרה לבזק לבטל (משהו כמו שעה אחרי השיחה הקודמת איתם) ואז אמרו לה החצופים שהיא יכולה לבטל, אבל זה יעלה לה 30 ש"ח כל חודש דמי ביטול למשך השנה הקרובה!!! הגיוני? זה הרי המחיר של חבילת אינטרנט (בלי "הכשר") אצלם! דמי ביטול עולים כמחיר המוצר המתבטל? מה עלינו לעשות? האם לחזור אליהם בצעקות יעזור? לבקש מישהו בכיר יותר? להתלונן איפה שהוא? אשמח לעזרה ותובנות. תודה!