אתה צודק בהחלט, אבל...
ראשית אתה לא צריך לשכנע את המשוכנעים, ואני משוכנע בהחלט, אבל... (תמיד יש אבל)...
תראה, היום קיבלתי בדואר את שובר התשלום עבור רשיון הנהיגה שכבר שילמתי לפני כחודשיים באינטרנט, והרישיון עצמו שהצטלמתי עבורו לפני כחודשיים טרם הגיע אלי.
בשיחה טלפונית עם המוקד של רשות הרישוי נמסר לי שהרשיון נשלח באמצעות הדואר כבר לפני 32 ימים.
אז אני אמור לכעוס כמוך, נכון? הרי ברור שמשהו לא דופק בעסק, ולא חלקתי על כך לרגע.
אבל מצד שני קבלתי היום שני משלוחים שנשלחו אלי ללא מספרי מעקב, האחד נשלח מהונג קונג לפני 12 יום והשני מסין לפני 10 ימים ! וזה היה שיא המהירות שחוויתי במשלוחים מחו''ל.
אז עוד יותר ברור לי שמשהו לא עובד כפי שצריך.
אבל (הנה, הגענו לאבל) : לפי דבריו של האיש שבשמו פתחת שרשור זה, הדואר עושה מאמצים לחסל את העיכובים, ולכן אני נותן להם צ'אנס ולא כועס, כי מבין שהיו גם עיכובים שהם לא אשמים בהם, וכנראה שהם לא יכולים לטפל בכל המשלוחים על פי סדר הגעתם.
לכן אני מציע שנהיה סבלניים עוד קצת.
(אני מציע להיות סבלני תמיד, אבל לא תמיד זה בר ישום)...