אולי זה לא בדיוק המקום לזה אבל

last emperor

New member
אולי זה לא בדיוק המקום לזה אבל

אני אנסה בכל זאת שמתי לב שיש מין טרנד כזה לשלב שירה בפטואה בתוך טראנסים (לדוגמא hit & Run של סקאזי עם פישי, או מיוז ברייקס של אינפקטד מאשרום). אם מישהו פה יכול להמליץ לי על עוד דברים כאלה זה יהיה אחלה עזרה. אני יודע שזה לא מאה אחוז קשור לפורום אבל בטוח יש כאן אנשים שיודעים ומכירים.
 
ממש לא כוס התה שלי

אבל יש הרבה שילובים של ג'אנגל ורגאיי, אני חושב שמשם סקאזי אימץ את הרעיון... טיון מומלץ למשל הוא של טרי גאנזי המלך עם הרכב בשם צ'ופסטיקס. נקרא:Terry Ganzie - Junglist Outlaw יש גם טיון טוב של Johnny Osborne שכולם אוהבים בגרסת ג'אנגל, נקרא Buddy Bye. שבוע טוב!
 
אני הכרתי את זה בתור רגא-ג'נגל..

דרך חברה שהביאה לי איזה מיקס כזה מטורף פסיכודלי אההההההההההה. עכשיו היא בקנדה For Life!
אבל יש מלא בתוכנות הורדה, רק תיכתוב ג'אנגל ויהיו לך מלא שירים. *אגב יש גם מלא מיקסים של בוג'ו ושאר אמני רגאיי/רגא/דאנסהול
-כשף!
 

Carcass

New member
טוב

אז באלבום החדש של סקאזי שנקרא Total Anarchy,בנוסף לגרסא חדשה ל היט אנד ראן,יש עוד 2 טיונים שבו הם שרים בפטואה.. אחד נקרא Madness,לא יודע מי מתארח בו,והשני,שמתיימר להיות הלהיט החדש שמחליף את היט אנד ראן עם פישי,נקרא Move Away ומתארח בו אלון דה לוקו. אגב יש גרסא של סקאזי ופישי גם ל אאוט אוף ספייס(מקס רומיאו,גם פרודיג'י עשו לזה חידוש בזמנו).
 

last emperor

New member
ממש תודה אחי

ובקשר לאאוט אוף ספייס, פשוט אין על השיר המקורי של מקס רומאו (שבכלל קוראים לו chase the devil) - רוטס לפנים.
 
למעלה