אולי יש למשהו מושג??

mushi18

New member
אולי יש למשהו מושג??

אחותי הקטנה נדבקרה בכינים וכל תכשיר שניסינו לא עזר (וניסינו המון סוגים...)... אולי מישהו יכול להמליץ על חומר שבאמת עוזר? או על איזה "תרופת סבתא"?
 

0 אור 0

New member
מה שעוזר

העיקר זה הרבה סבלנות. להלן הפרוצדורה שעזרה לי להשאיר 4 ראשים נקיים בלי רעלים: כל יום חופפים את הראש - רצוי עם שמפו ומרכך שמכילים רוזמרין (למשל סרקל של דר פישר). בזמן שהשיער עם המרכך, מסרקים עם מסרק סמיך ממתכת - הכינים נתפסות בקצף ויוצאות עם הסירוק, אז אחרי כל סירוק שוטפים אותן לכיור עד שסירוק על כל הראש יוצא נקי. שוטפים את המרכך ואז עוברים עוד סיבוב עם המסרק, ואחריו מוציאים (ביד, עם הציפורניים) את הביצים שעדיין דבוקות לשערות. אם מדובר בראש ממש ממש מלא כינים וביצים אז בימים הראשונים אפשר רק עם המסרק ורק כשהם מתמעטים מוציאים ביצים ביד. כשמגיעים למצב של ראש נקי (אחרי כמה ימים בלי כינים), עוברים לסרק במסרק סמיך פעם ב 3-6 ימים. אם מופיעה כינה - מתחילים את כל הסיפור מחדש. התמדה מביאה לזה שפשוט הכינים לא מתפתחות והראש נקי כל הזמן. למי שאין סבלנות או שבמיוחד מושך כינים יש גם תכשיר הומאופתי ממש אפקטיבי לדחיית כינים - אני יכולה לשלוח במסר את הפרטים של מי שמוכר אותו.
 
אני אומר לך

מה אמא שלי עשתה: לקחה חבילה של מרגרינה מרובעת (ניתן למצוא בכל סופר על יד הבית), המיסה אותו, ואז מרחה לי על הראש (לחכות שיתקרר) ואז לסרק עם מסרק צפוף של הכינים... הן מתות.... עדיף לחזור על זה ביום למחרת... אני מקווה שעזרתי, אורטל.
 

0 אור 0

New member
מה שאמא שלי עשתה זה

שליש נפט, שליש שמן ושליש חומץ - היו מניחים את זה על הראש לרבע שעה ואז מסרקים במסרק סמיך וזה פשוט הורג את הכל. אבל בתקופה שאני הייתי ילדה, כינים היו משהו שחטפת אולי פעם בחיים. כשלי היו ילדים והבנתי שכל הזמן נדבקים החלטתי שאני לא רוצה להרעיל אותם עם נפט על הראש. אמנם פורום של תרופות סבתא, אבל נראה לי שבעניין הזה כדאי ללכת לסבתא העתיקה והסינית ...
 
נשמע נורא!!!!! ../images/Emo5.gif

אני כולה בת 18 והפעם האחרונה שאמא שלי עשתה לי את הטיפול במרגרינה בגיל 12 ומאז אין כלום זה מחזיק מעמד הרבה זמן....
 

רונקי

New member
לא קשה להוריד את המרגרינה

אחר כך מהשיער? והיא לא מתיבשת?
 
לא!

ממש לא! המרגרינה לא מתקשה! איך שהיא מומסת מחכים כמה דקות עד שהיא תתקרר אחרת היא תהרוג את הקרקפת. מורחים אותה בזהירות וישר מתחילים לסרק... אולי השיער יהיה קצת שומני אבל אחרי 2 חפיפות הכל יסתדר.
 

yifat221

New member
כינים

מה שעזר אצלי בבית: קונים בכל בית טבע את סבון הפלא של סבתא ג'מילה מפקיעין וחופפים את הראש איתו. לקח יומיים שלושה של חפיפות עד שהכינים מתו,מאז הילד חופף עם הסבון כל הזמן למניעה, אבל מעל שנה מאז והן לא חזרו למרות שכמה פעמים בתקופה הזו כל הגן היה נגוע בכינים.
 

ה מוזה

New member
אוסיף../images/Emo13.gif לטאגליינס

והשבוע יעלה [ בלי נדר ] אינדקס ובו ירוכזו כל עצות הסבתא שעלו ויעלו חבלי לידה של פורום
בהחלט מומלץ השרשור
 
למעלה