אולי מכאן תבוא הישועה

omernaor

New member
אולי מכאן תבוא הישועה

הזמנתי מחשב נייד מארה"ב דרך חברת MUSTOP והשילוח ארצה מתבצע דרך DHL. במקרה, אבל רק במקרה, המחשב שלי בלבד (בשונה משאר 200 החבילות ש- MUSTOP העבירו באותה טיסה) "הלך לאיבוד" באירופה, באחת מעצירות הביניים ש- DHL החליטו לעשות (בניגוד להסכם עם MUSTOP, ד"א). נעזוב לרגע את תודעת השירות העלובה שיש לחברה הזו, ולבינוניות שלה מול UPS והדומות לה. שאלה חשובה לי: את המחשב קניתי בהנחה מופלגת. הזמנה מחדש של המחשב תעלה לי לפחות 500 דולר נוספים. הם יש סיכוי לקבל את ההחזר לפי שווי המחשב היום? (החבילה מבוטחת כמובן). תודה למי שיענה.
 

omernaor

New member
DHL מתנערים מאחריות

ומאסטופ סגורים עד ראשון... ואני גם מעדיף לקבל תשובה ממישהו ללא אינטרס או סיבה לא לספר לי את האמת
 
למעלה