אולי נפתח פינה מצחיקה

frige

New member
אולי נפתח פינה מצחיקה

נכתוב בדיחות מדי פעם. אפשר אפילו פינה יומית, מה דעתכם? דפנה? אפשר גם בדיחות גסות קצת? קדימה, עורו, אחים, עורו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

dafgol

New member
שור ברור שאפשר ../images/Emo6.gif

Nה את צ'כה רשות
יאללה תביאי חופשי ....צחוק בריא לבריאות
וכל המרבה הרי זה משובח
 

S r 35

New member
אחלה פינה ../images/Emo45.gif

רק שכרגע לא עולה לי שום בדיחה לראש. בזמן האחרון ניר מספר לי בדיחות. וזה מתוק ותמים וכל-כך מקסים
... אלא שלא בטוח שזה סוג הבדיחות שיצחיק אתכם כאן ...
 

frige

New member
פינת הבדיחות

ביער חיו קבוצת ארנבונים חביבים.. בכל ערב היו עורכים מסיבת טראנס וכל ארנב בתורו שומר מפני הזאב הרע.. קריאה אחת זאב וכל הארנבים היו נכנסים למחילו. ערב אחד שמר הארנב המגמגם.. כולם רוקדים רוקדים רוקדים.. אורגיות ריקודים כמו שארנבים יודעים ואז הגיע הזאב.. מהבהלה נתקעו לארנב המילים..מהפחד ובעוד מנסה לזעוק זזזזז.. הגיע הזאב וטרף חלק גדול מהחבורה.. תפסו אותו כולם היכו אותו והודיעו לו שכעונש עליו לשמור לילה נוסף! כל היום התאמן הארנב : זזזזזז אאאאא בבבבב התאמן.....זאאאאאא התאמן.....זזאאאבב.. בלילה חגגו הארנבים מסיבה לזכר הארנבים שנטרפו ליל אמש הגיע השעה.. והזאב....בא זזזזזזזזזאאאאאאאאאאבבבבבבבבב זזזזזאאאאאאבבבבב צעק הארנב כולם ברחו למחילות.. וניצלו אחרי שהזאב הלך מבואס ורעב.. באו הארנבים..הריעו לארנב..... הם מרימים אותו.. ומורידים.. והוא צועק.. היפ פופ. והם משיבים: הורייייייי הוא צועק..היפ פופ.. והם צועקים הוריי היפ היפ.. הוריייייי. הווו הייי בא ההיפופותם דרס את כולם
 

frige

New member
ועוד אחת

בלונדינית נכנסת לחנות נעליים ואומרת למוכר: "אני חייבת לקנות את הנעליים האלה בחנות הראווה" המוכר אומר לה: "אלה נעלי תנין והן עולות 1500 דולר". "זה יקר נורא!!!" צועקת הבלונדינית. "זה המחיר" אומר המוכר. "אבל אני חייבת נעליים כאלה בזול" אומרת הבלונדינית. למוכר נמאס אז הוא אומר לה: "בבקשה, לכי לביצה ותצודי לך תנין בעצמך" נגמר היום והמוכר נוסע לביתו. בדרך הוא עובר ליד הביצה ולפתע הוא רואה את הבלונדינית עם רובה ביד ומאחוריה מגיח תנין ענקי. בלי להתבלבל היא מסתובבת, יורה לו כדור בין העיניים וגוררת אותו החוצה מהביצה. המוכר יוצא מהרכב רץ למקום בו היא נמצאת, רואה את הבלונדינית מדוכאת כשעשרה תנינים מתים מסביבה "אני לא מאמינה, גם לזה אין נעליים".
 

LANIT1

New member
אחלה בדיחות שרית רוצים אחת...

פעם אחת איש אחד היה צריך לטוס אבל לצערו אסור להכניס חיות לטיסה לאיש היה סנאי והוא לא יכל להפרד ממנו לכן לקח האיש את הסנאי והכניס אותו לתוך מכנסיו. במשך הטיסה צעק האיש... אייייייייייייייי ובמחצית הדרך לקראת הסוף צעק האיש שוב אייייייייייי ,, איייייייייייייייי אישה שישבה מולו שאלה: למה אדוני צעק אי ואחכ אי אי ענה לה האיש... את חייבת לשמוע יש לי סנאי במכנסיים ובתחילת הדרך הוא תלש לי את " האגוזים שלי " במרכאות ואח"כ חשב שהתחת שלי זה הבית שלו... אבל שיקח את האגוזים שלי לבית שלו... חחחחחחחחח מצחיק?
 
למעלה