אולי שאלה טיפשית..אבל האם עדיף ללמוד בשלוחה

אולי שאלה טיפשית..אבל האם עדיף ללמוד בשלוחה

או באוניברסיטה עצמה? ומה ההבדלים?
 
עדיף באוניברסיטה אם יש לך אפשרות מבחינת

תנאי הקבלה. בדר"כ בשלוחות תנאי קבלה נמוכים יותר. לפעמים אם תרצי לעבור מהשלוחה לאוניברסיטה להמשך התואר לא יכירו לך בכל הקורסים כי הרמה יותר נמוכה.
 
מי אמר לך את השטויות האלו?

נראה לך הגיוני שהאוניברסיטה לא תכיר בקורסים שלה עצמה? היא חתומה על הרמה האקדמית שלהם והמרצים מגיעים לשלוחות מרכב הסעות שיוצא מהאוניברסיטה
 
ייתכן שלא דייקתי,

מה שכן - כדי לעבור משלוחה לאוניברסיטה צריך לעמוד בתנאים מסוימים, כך שמי שמתכנן להתחיל במכללה ולעבור לאוניברסיטה אח"כ, צריך לקחת בחשבון שזה לא יהיה אוטומטי כ"כ...
 

שקדיה11

New member
יש שיקולים לכאן ולכאן

השלוחות של האוניברסיטה נותנות לך לכאורה את אותו תואר בדיוק, באותו שכר לימוד, כך שזה לא אמור לשנות. אני כותבת "לכאורה" משום ששמעתי ממרצים שהם לא מעבירים בדיוק את אותו חומר, ונוטים להקל על תלמידי המכללות ולקחת אותם פחות ברצינות. יש לזה צד חיובי וגם שלילי, מן הסתם. כדאי לשאול מעסיקים פוטנציאלים אם הם מסתכלים על שם המקום בו למדת, או שעצם התואר מספיק להם- זה גם תלוי, כמובן, בתחום אותו את לומדת.
 

סוריא

New member
תלוי.

אני עשיתי מסלול שהתחיל בשלוחה והסתיים באוניברסיטה (מובנה מטעם האוניברסיטה עצמה), וזה היה נהדר. אין ספק שבשלוחה קיבלתי יחס אישי הרבה יותר, והיתה נכונות גדולה יותר מצד המרצים לסייע בהבנת החומר. מצד שני, אם על התעודה שלי היה כתוב שלמדתי בשלוחה אין סיכוי שהייתי עושה את זה. הייתי הולכת מראש לבר אילן.
 
למעלה