אולי תוכלו לייעץ לי?

אולי תוכלו לייעץ לי?

אני מחפשת מתנה ליום ההולדת של בעלי היקר! אשמח מאוד לשמוע הצעות. תודה וסוף שבוע נפלא!
 

M הדרך

New member
תנסי אצל השכנים

בדירה ממול יש שכנים נחמדים, הם בטח יעזרו לך,ואם לא אז ספרי לנו בכל זאת מה האיש שלך אוהב?בן כמה הוא? מה קנית לו בשנים קודמות?היה מוצלח או לא? בכל אופן שיהיה במזל טוב
 
הצעות מגוונות ליום ההולדת ../images/Emo77.gif

בוקר טוב...... לא ציינת בן כמה הגבר , ומה תחומי ההתענינות שלו, אני מניחה שאת מכירה אותו ואת טעמו ותבחרי עבורו מתנה שתגרום לו נחת ושמחה. הבאתי כאן רשימת הצעות שמיועדת גם לאלו המקבלים השלמת הכנסה וגם לאלו שהם קרובי משפחתה של שרי אריסון מדרגה ראשונה . דיסק ספר כרטיסים לתאטרון או מופע בבצוע שחקן או זמר האהובים עליו אביזר השלמה לתחביב שלו ארוחה חגיגית במסעדה רישום לסדנה בנושא יין, מוזיקה,בשול ,צילום התנסות בצניחה חופשית ( בהנחה שאין לו מגבלות בריאות וזה עשוי לענין אותו, יש בחוף הבונים ביה"ס לצניחה חופשית שעתיים של אימון והבעל צנחן עם תעודות) פינוק בספא בשלוב שהייה בבית מלון או ספא נטו ( ממליצה על הספא של מלון דניאל בהרצליה למשל ) משחקי מנהל לשולחן העבודה גג'דטים הקשורים לעולם המחשוב G.P.S לאוטו M.P בלוי בצימר, ( אם תרצי יש לי מספר צימרים שהשהייה בהם תהפוך לכם את הארוע לחוויה) אפשר להזמין שף הביתה לארוחה חגיגית למשפחה או לחברים אוקצור.........השמיים הם הגבול...קצת דמיון , יצירתיות, לא לשכוח יין, נרות, להצמיד פתקים באוטו יום לפני ....... SMS חמודים ואוהבים לאורך כל היום .......ושיהיה במזל טוב!
 
בתור אדומה בפורום ימי הולדת ומתנות

התרשמתי מאוד מהתשובה שלך. את מוזמנת לבוא לבקר בפורום ימי הולדת מתנות
 
בדרך כלל אני גובה על בקורים פרטיים

תודה על המחמאה........ יש לי עוד רעיונות לימי הולדת ארועים ומסיבות , תשארי כאן איתנו תקבלי הכל חינם חוצמזה מה זה "אדומה בפורום"? אפשר תרגום בגוף הסרט?
 
אודמה בפורום זה -

כחול זה מנהל/ת פורום ואדום זה יועצ/ת - אדם שמשתתף הרבה, עוזר, עונה, בעל נסיון בתחום או כל אדם שמנהלי הפורום רוצים להביע הערכה כלפיו.
 
מה הוא אוהב?

מה ישמח אותו? האם המתנה רק ממך או גם מהילדים? האם את רוצה משהו מוחשי כמו תיק או משהו יותר לכיוון של ספא, שיט, טיסה לחול?
 
למעלה