אולי תוכלו לעזור אני מעצבת ובונה

gali49

New member
אולי תוכלו לעזור אני מעצבת ובונה

אתרי אינטרנט ויש לי כבר מאגר של לקוחות . אך לאחרנה קשה לי יותר ויותר למצוא לקוחות חדשים תוכלו אולי לתת לי רעיונות נוספים לפרסם את עצמי?? פירסמתי בעיתונות בכל רחבי הרשת אך אנ צריכה אפיקים נוספים תודה מראש
 

pinibs

New member
לחכות להם או להביא אותם...

הי גלי, פרסום הוא כלי בעל פוטנציאל רב ונפלא, שהשימוש בו דומה לזריקת חכה או רשת לים. זרקת, ועכשיו את מחכה. לצד היתרונות הרבים באופן הפעולה הזה, כדאי לך לשקול גם את אופן הפעולה ההפוך - במקום לחכות שהם (הלקוחות) יבואו, צאי והביאי אותם. לדוגמה: התחילי לעבור על כל מיני מגזינים בהם אנשים וארגונים שונים מפרסמים את עצמם. זה יכול להיות עכבר העיר, טיים אואט ועוד כהנה וכהנה ערוצי תקשורת דומים. מצאת מישהו שמפרסם - התקשרי אליו, והציעי לו את מרכולתך. נכון, לא כולם יקפצו משמחה ויגידו לך כן, אבל מתוך סך כל הפניות אני בטוח שתמצאי כמה שזה יעניין אותם. לכאורה, יותר נוח לפרסם. זה לא דורש מאמץ משל עצמו, מלבד ארגון הפרסום. לכאורה, להתחיל לחפש מודעות פרסומת של אחרים ולהתקשר אליהם זה נדנוד. צריך "לרדוף" אחרי אחרים, לנסות לשכנע אותם וכל זה. אבל בפועל, שלב השכנוע (שיווק) קיים אצלך בכל מקרה. גם את מי שיתקשר אלייך בעקבות הפרסום שלך את צריכה לשכנע, כך שכל ההבדל הוא בכך שכאן את יוזמת את התקשורת עם הלקוח הפוטנציאלי, וכשאת מפרסמת, הלקוח הפוטנציאלי הוא שיוזם את התקשורת איתך. אם תרצי להמשיך ולפתח את הרעיון (למשל, לכיוון של תכנון השיחה הראשונה עם הלקוח הפוטנציאלי וכד'), אל תהססי לשאול. המון בהצלחה, פיני
 

gali49

New member
רעיון נחמד הענין הוא שעשיתי זאת

בהתחלה כשעוד התחלתי ומתוך 100 לקוחות פוטנציאלים הגיעו 2 וזה מאוד מייאש כבר אין לי סבלנות לזה הבעיה שאת צריכה לרדוץ אחרי הלקוח גם לאחר הפגישה הראשונית. הטלמרקטינג שעשיתי היה לפני 3 שנים כשהמצב היה עוד טוב היום נראה לי שמתוך 300 לקחות אולי אולי יפנה לקוח 1
 

pinibs

New member
מקום לייאוש

הי, אני מאמין שעלינו לתת את כל המקום האפשרי לרגשות ולתחושות שלנו, וזה כולל גם תחושות של ייאוש. העניין הוא, שעלינו לתת מקום לייאוש הזה באופן שלא יטרפד את המאמצים שלנו ולא יוביל אותנו ל"שיתוק" מבחינת היכולת שלנו לקדם את עצמנו. למעשה, העובדות שאת מתארת הן חלק מהטריטוריה הטבעית של העסק. 2 לקוחות מתוך 100 זה 2% ובמונחים של דיוור ישיר, למשל, זהו אחוז הגיוני לחלוטין. העובדה שצריך "לרדוף" אחרי הלקוח גם לאחר הפגישה הראשונה, גם היא חלק בלתי נפרד מעולם השיווק והמכירות, ומעטים הם המקרים בהם הדברים מתנהלים אחרת במובן הזה. כן, במטרה לקדם את העסק שלך ואת עצמך את צריכה לעשות ים של טלפונים, את צריכה לרדוף אחרי לקוחות, את צריכה לרַצות את הלקוחות שלך, ועוד ועוד. אם את מיואשת מזה, זה כנראה לא יקרה. לכן, נראה לי שכדאי לך לעבוד במקביל בשני אפיקים - האפיק המעשי, בו את מוצאת דרכים נוספות וחדשות לאיתור לקוחות וסגירת עסקאות; האפיק האישי, בו את מתמודדת עם תחושות כמו ייאוש במטרה לא להזניח אותן וכן לתת להן להיות. פיני
 

julia12

New member
אז ככה ...

כמו שכבר אמרו לך, לפי דעתי את צריכה להביא את הלקוחות. ההצעה שלי היא גם לפנות למשרדים, כמו עורכי דין, רואי חשבון, אפילו משרדים קטנים אחרים. היום כולם יודעים שאם אתה לא שם (באינטרנט) אתה לא קיים, וזה המוטו שאני חושבת שאת צריכה להעביר לאנשים. ככה פועלים ד"א בדפי זהב, זו אחת הדרכים שלהם לשכנע אנשים לפרסם אצלם. אז את לא בעלת האינטרנט אבל את יכולה להביא לשם את הלקוחות שלך. דבר שני, האם יש לך אתר משלך, שמתאר את העבודה שלך ומפנה לאתרים שבנית? כאשר את שולחת לינק למישהו זה נותן נופך מקצועי יותר לפנייה שלך. בהצלחה.
 

julia12

New member
ועוד משהו קטן ...

אל יאוש !!!!! את נשמעת מאד מיואשת. קודם כל, תחשבי חיובי שאת מסוגלת, ואת יכולה - ככה הכניסי אנרגיה חיובית לחייך. זה אמנם נשמע כמו קלישאה אבל זה עובד, זה עבד אצלי בכל כך הרבה מצבים בחיים שאני פשוט רוצה שכל העולם ידע שזה פשוט ככה. שוב בהצלחה. אשמח לעמוד לעזרתך תמיד. Julia
 

gali49

New member
כן שלחתי גם לינקים רבים ללקוחות

פוטנציאלים של האתר שלי אפילו דרך האתר של דפי זהב כמובן שיש לי אתר ואני מפנה אותם לשם. אך זה הופך להרבה יותר קשה. גם בטלפון אני יכולה להתקשר ללקוח ו 80% מהלקוחות לא מעוניינים. נכנסתי אפילו לדן אנד ברדצקי הוצאתי אימיילים של אנשים מה כבר לא עשיתי זה לא קל יש לי מאגר של לקוחות אך צריך כל פעם למצוא חדשים. לאחר בנייית האתר לרוב נגמר הקשר איתם. אני פשוט מחפשת עוד אפיקים
 

pinibs

New member
שימור לקוחות

הי, ישנם שני דברים שמאד כדאי להתאמץ כדי לחולל אותם: האחד - שימור לקוחות, במובן שלקוח קיים שכבר קיבל ממך שירות ימשיך לייצר לך עבודה; השני - שימור לקוחות במובן שלקוח קיים שכבר קיבל ממך שירות "יביא" לך לקוחות נוספים. לדעתי, חלק מהעבודה שלנו, כבעלי עסקים, היא לגרום לכך שלקוח לא יהיה לקוח חד-פעמי. תמיד, אבל תמיד, תהיה ללקוח עוד עבודה. לא תמיד הוא יודע את זה (...), ואחד מתפקידייך הוא "ליידע" אותו בקשר לכך. אחד מתפקידייך הוא גם לדאוג לכך שהעבודה הנוספת לא תעבור לידיו של ספק אחר. אני מדגיש: תמיד תהיה עוד עבודה, ותמיד יהיה ספק זריז יותר ונודניק יותר שיגרום לכך שהעבודה הזו תגיע אליו... בנוסף, עלייך ליצור תמריצים שיהפכו את מאמציו של לקוח מסוים להפנות אלייך לקוחות נוספים לאטרקטיביים. פיני
 

bell2002

New member
יש לי עוד רעיון,

נניח שיש לקוח שבנית לו אתר לפני זמן מה. הלקוח התפתח או שינה/הוסיף מוצרים או שירותים. תמיד כדאי להתקשר לשאול לקוחות שבנית להם אתרים אם האתר בסדר, אם צריך להוסיף או להוריד נתונים או פרטים. כדאי לך, נניח, להחליט שעבור הורדת פרטים את לא גובה כסף ועבור הוספת חדשים כן (סתם דוגמא). כך את שומרת את הלקוחות שלך אצלך והם יודעים שאת עדיין בסביבה ושלא נעלמת. ללקוחות נעים לעבוד שוב עם מי שהם כבר מכירים, ואם השירות טוב אז הלקוחות יחזרו אלייך. מתקרב ראש השנה, תכיני איגרת נחמדה ותשלחי לכל מי שאי פעם היית בקשר איתו איחולים לשנה טובה ובדרך אגב תוסיפי שאת כאן וזמינה לעבודות. שיהיה בהצלחה ואל תתייאשי, זה לוקח זמן אבל בסוף זה קורה.
 
למעלה