לחכות להם או להביא אותם...
הי גלי, פרסום הוא כלי בעל פוטנציאל רב ונפלא, שהשימוש בו דומה לזריקת חכה או רשת לים. זרקת, ועכשיו את מחכה. לצד היתרונות הרבים באופן הפעולה הזה, כדאי לך לשקול גם את אופן הפעולה ההפוך - במקום לחכות שהם (הלקוחות) יבואו, צאי והביאי אותם. לדוגמה: התחילי לעבור על כל מיני מגזינים בהם אנשים וארגונים שונים מפרסמים את עצמם. זה יכול להיות עכבר העיר, טיים אואט ועוד כהנה וכהנה ערוצי תקשורת דומים. מצאת מישהו שמפרסם - התקשרי אליו, והציעי לו את מרכולתך. נכון, לא כולם יקפצו משמחה ויגידו לך כן, אבל מתוך סך כל הפניות אני בטוח שתמצאי כמה שזה יעניין אותם. לכאורה, יותר נוח לפרסם. זה לא דורש מאמץ משל עצמו, מלבד ארגון הפרסום. לכאורה, להתחיל לחפש מודעות פרסומת של אחרים ולהתקשר אליהם זה נדנוד. צריך "לרדוף" אחרי אחרים, לנסות לשכנע אותם וכל זה. אבל בפועל, שלב השכנוע (שיווק) קיים אצלך בכל מקרה. גם את מי שיתקשר אלייך בעקבות הפרסום שלך את צריכה לשכנע, כך שכל ההבדל הוא בכך שכאן את יוזמת את התקשורת עם הלקוח הפוטנציאלי, וכשאת מפרסמת, הלקוח הפוטנציאלי הוא שיוזם את התקשורת איתך. אם תרצי להמשיך ולפתח את הרעיון (למשל, לכיוון של תכנון השיחה הראשונה עם הלקוח הפוטנציאלי וכד'), אל תהססי לשאול. המון בהצלחה, פיני