אומנות הלחימה סאנדה

Guetaz

New member
אומנות הלחימה סאנדה

אתמול ראיתי סרט דקומנטרי שבמקור הוא על קונג פו אבל נחשפה שם גם אומנות לחימה שנקראת סאנדה שזה בעצם קיקבוקסינג סיני שמשלב קיקבוקס עם הטלות ולא רק הטלות ג'ודו, גם מותר להם לתקוף רגליים (בניגוד לג'ודו) ורואים אותם מבצעים המון סינגל ודאבל לג. בעיקרון השיטה משלבת בין מימד הסטרייקינג וההיאבקותו ונראית כמו אומנות לחימה מאד מתאימה לMMA בניגוד לקונג פו שבסרט רואים זרים שבאו לסין ללמוד את סודות הקונג פו ושילמו 1700 דולר לשנה ואחרי כמה חודשים התאכזבו שהם מרביצים רק לאוויר ועובדים רק על תנועות וקפיצות, בעקבות האכזבה הם עברו לסאנדה ומאוד התלהבו. דרך אגב רואים אותם חותכים בסביבות ה20 פאונד לפני תחרות ובכללי נראים מאוד מקצועיים. יש מישהו פה שהתאמן בשיטה או מכיר אותה מקרוב או לפחות שמע על לוחם MMA שהתאמן בה? מאוד מוזר לי שלא שמעתי על השיטה הזאת לפני כן...
 

kontanta

New member
התוודעתי לשיטה

דרך רועי נאמן, זו השיטה שבה הוא התחיל, למד אותה בסין אגב.
 

Guetaz

New member
וואלה... ואין מכון בארץ שמאמן בשיטה הזאת?

ועוד שאלה - אני יודע שרועי נאמן ידוע ביכולת TD מאוד גבוהה ואפילו פרנק טריג אמר אחרי הקרב שזה משהו שהוא לקח בחשבון אחרי שראה את הוידאו של הקרבות שלו, מישהו נותן קרדיט לסנאדה כמשהו שתרם ליכולת הזאת או שזה משהו שנרכש אחרי שהוא עבר לMMA?
 

kontanta

New member
אני אשאל אותו מחר

לגבי מקום בו אפשר ללמוד. לגבי הtd שלו, אני מאמין שזה שילוב של ההיאבקות שלו שרכש בארה״ב וגם ג׳וג׳יטסו שלמד בברזיל. עברתי אצלו שיעור קצר מאוד של היאבקות, ממש קצה חודו של המזלג - הבחור מוכשר אין ספק.
 

swelli

New member
אתה מתאמן אצל רועי נאמן..?

?? כי אני מתאמן אצלו.. אולי אנחנו מכירים..? חחח
 

Guetaz

New member
ניסיתי לחשוב על לוחם

שיכול להיות שבא מהשיטה ומשום מה זכרתי שקאנג לי בא משיטה סינית לא נפוצה אז בדקתי והוא באמת הגיע מהשיטה הזאת
 

kontanta

New member
או קיי, דיברתי איתו

בנוגע לטייקדאון שלו, הוא מייחס חשיבות רבה לאימוני הסאנדה שעבר. בנוגע למכונים בארץ, הוא יודע שאכן יש כאלה אבל הוא לא יכול לתת דעה על הרמה שלהם. אני מאמין שתצליח למצוא את המכונים בחיפוש קצר בגוגל ואימון נסיון יבהיר את עניין הרמה. בהצלחה.
 

elvis18

New member
אני מכיר מקום שמלמד שוואי ג'או ונראה לי

גם סאן - דה (אני לא סגור על זה),קוראים לו עמית הימלשטיין והוא אחלה ...הוא מלמד לדעתי ברחוב קומפורט 6 בתל אביב
 

Guetaz

New member
תודה רבה על התשובה

בכל אופן זה לא כזה מעניין אותי להתאמן בזה אני חושב שMMA מכסה את כל מה שאתה יכול ללמוד בסאנדה פשוט סיקרן אותי לדעת אם השיטה הזאת נלמדת בארץ תודה בכל אופן
 

IamStalker

New member
*בנושא: יש תחרות בסאנדה:

הרמה בארץ היא מאוד נמוכה, אני התחרתי באיזה 8-9 תחרויות, יש חוקים לא דומים כלל ל-MMA, הגבלה על כמות מכות בסדרה, אין קרקע, אין כלום... לכן עברתי להתחרות ב-MT, KB, ו-MMA. אם אתה מעוניין לראות תחרות שכזו נדמה לי ששמעתי, שיש תחרות החודש או בחודש הקרוב. לכן אם אתה מעוניין, לראות אני אבדוק אצל המאמן שלי מתי ואיפה, לרוב זה קורה או בת"א או ברחובות: סאנדה או שו. משהו כזה.
 
למעלה