אומנם זה לא קשור לחבר, זה יותר קשור לצבא ...

LiNoY EzRa

New member
אומנם זה לא קשור לחבר, זה יותר קשור לצבא ...

טוב , אז אני חיילת כבר 9 חודשים , כשהתגייסתי ביקשתי בסיס סגור , אחרי הטירונות שלחו אותי לפתוח .. מהיום שהייתי שם ניסיתי לעזוב .. עד היום אני מנסה לעזוב .. גם אם זה אחרי 8 חודשים במקום שאני נמצאת בו .. התפקיד שקיבלתי - פקידה !! - ממש לא מספק אותי , יוצא שאני לא עושה כלום רוב היום , וחוטפת צעקות וחפירות מאיזה 700 אנשים , אני מאוד רוצה לעזוב , להתחיל מחדש .. כי חברות ביומיות אין ממש , זה יותר חברות של הבסיס , לא נשארים בשר גם אחרי זה.. ויש לי חברה אחת טובה שעושה שבוע שבוע , כל השאר פשוט .. איך להגיד את זה .. אגואיסטיות .. רק כשהם צריכות אותי הם יודעות איך להשיג אותי , - יותר מזה -כלום . דיברתי עם המפקד שלי בערך 800 פעמים , אבל הוא לא מוכן לוותר עליי . החייל התחיל לעשות 11/3 , וזה מעולה , אבל אני צריכהקצת בשבילי , קשה לי ללכת לישון לבד , להיות לבד רוב היום , בעיקר כשמגיעים הביתה .. בא לי את הצחוקים של הלילה בבסיס סגור , את החברים ... מה הייתן עושות במקומי ? נשארות ביומיות ?
 
נשמע שאת לא מרוצה מהתפקיד שלך..

ואם את חושבת שבסיס סגור יעשה אותך ליותר מאושרת אז תעברי ואל תחשבי פעמיים! בכל מקרה, אני רואה שאת כן רוצה לעשות שירות משמעותי ולרכוש יותר חברים והכל.. אבל תנסי לחשוב שנייה על המצב עם החבר. אם את תהיי בבסיס סגור מן הסתם את תסגרי יותר.. ואם היציאות שלכם יתנגשו? זה יהיה כל כך חרא. אז בגלל זה אני חושבת שכדאי לך לחשוב על זה ולא ישר להחליט כי אולי את תאכלי אותה אם תעברי לבסיס סגור.
 
ואגב, את חדשה פה לא?

שמתי לב שאת חדשה חח, תכתבי קצת על עצמך.. כמה זמן עם החבר והכל :)
 

LiNoY EzRa

New member
האמת שלא... אני פשוט סוג של סמויה פה ..

אני נכנסת וקוראת ,אבל פחות מגיבה .. אני בפורום בערך שנה וחצי .. אפילו קצת יותר.. מאז הגיוס שלו.. [: אני שנתיים ו3 עם חבר :)
 

LiNoY EzRa

New member
תראי , לבסיס שאני רוצה להגיע ..

זה יציאות של חמשו"שים .. יש שם אנשים מדהימים , לפחות ממה ששמעתי .. תשמעי , מאוד קשה לי ביומיות האלה , אני לא עובדת, כל החברים שלי בבסיסים סגורים .. ככה שאין לי ממש עם מי להיות , או מה לעשות .. אני ]שוט מגיעה יום יום הביתה והולכת לישון באיזה 7-8 ככה .. לא נראה לי שאלה החיים שאני רוצה בכל השירות הצבאי שלי .. והקטע זה שמפקד שלי עושה לי מלא שיחות , אבל הוא לא באמת מזיז משהו .. הוא הבטיח שאני אעבור באוגוסט הקרוב , אבל לפני כמה ימים הוא דיבר איתי והוא נתן לי תחושה שאין מצב שאני עוברת עד סוף השירות שלי . מה שעצבן אותי יותר , כי הוא בעצם לא עמד בהבטחה שלו
 
אז תתחילי לכתוב פה, דיי להיות סמויה!

חח באמת, אני אשמח אם תעזרי לי להעיר את הפורום כי כולן פה ישנות!!! קיצור, ממה שאני מבינה ממך, את מאד רוצה ללכת על החמשושים.. ובצדק. גם אני הייתי חושבת כמוך למרות שאני עדין לא בצבא ואין לי מושג איך זה, אבל בכל מקרה.. תנסי לצאת מהיומיות ולעשות הכל. מקסימום לא תצליחי לפחות תדעי שניסית! מה החייל חושב על זה? הוא תומך שתצאי לבסיס הסגור? זה מאד חשוב הדעה שלו בקטע הזה.
 
למעלה