אוףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!

אוףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!

הזמנתי מאי ביי, מהמוכר שפירסמו פה ממש לפני כמה ימים, וההזמנה הגיעה מאכזבת


2 לקים של קלין קולור שהיו ארוזים ביחד, לאחד מהם היה מכסה שבור והשני לא יודעת מה עבר.....כאילו התיכו את הפצפצים על המכסה, והמכסה עכשיו בכלל אי אפשר לפתוח אותו כי הכל שם כאילו נוזלי..

והממלא סדקים של ציינה גלייז הגיע שבור ושפוך גם כן!!!

עכשיו, סבבה זה אי ביי והכל.... רציתי לשאול אתכן איך אני מתלוננת ובפני מי, כי זה ממש מבאס.....עשיתי סקר שוק והרכבתי כמה אריזות מכמה מוכרים עד שהחלטתי ללכת עליו.

מה עושים?

זה המוכר..

http://www.ebay.com/usr/salonsupplystore
 

Blue Potion

New member
תכתבי לו הודעה

לא יצא לי להתעסק הרבה באיביי, אבל אני יודעת שיש אופציה לכתוב לשולח הודעה (ואפילו ראוי לכתוב לו איך הגיע המוצר, הוא לרוב מצפה לתשובה, ממה שהבנתי).
תכתבי לו הודעה שהוא לא ארז את המוצר כמו שצריך, ככה שהוא הגיע שבור + תמונה...
 

Name Of a User

New member
זה לא אופייני למוכר הזה.

אני הזמנתי ממנו כמה פעמים, וגם עכשיו בדיוק הגיעה חבילה ממנו במצב טוב.

לפעמים זה לא באשמת המוכרים ודווקא באשמת הדואר.
הרבה פעמים קורה שאני שומעת את הדוורים זורקים את החבילות על הרצפה ליד הדלת או שאני חוזרת הביתה ומוצאת את החבילות זרוקות על הרצפה.

תשלחי לו הודעה עם התמונה, והוא יחזיר לך את הכסף.
קרה לי גם פעם אחת שהזמנתי ממנו והבקבוק הגיע בלי מברשת (כנראה פאק בייצור) והוא החזיר לי את הכסף.
 
האמת

שזה באמת יותר הגיוני שזה מדואר ישראל.

דרך איזו פונקציה לשלוח לו הודעה עם תמונה?
 

flutter girl

New member
יש לך באיביי

אפשרות לשלוח הודעה למוכר (Message seller או משהו כזה). תכתבי לו הודעה ותגידי לו שיש בעיה. אני לא יודעת אם אפשר לצרף תמונה להודעות באיביי אבל אם אי אפשר, תגידי שיש לך תמונה ותשאלי אותו באיזה אופן לשלוח לו (אולי כתובת מייל).
 

Name Of a User

New member
אפשרי לצרף תמונה

כשאת כותבת לו את ההודעה יש לך מתחת לתיבה - Attach photos
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לגמרי באשמת המוכר, הוא לא ארז כמו שצריך

בכל העולם זורקים חבילות (התפרסם לאחרונה סרטון ביוטיוב של פדקס) וזה ממש לא משהו שאופייני לדואר ישראל. כל מי שנחת בחו"ל וקיבל מזוודה שבורה (וזה לא קשור לדואר ישראל, כן?) או שמע על מישהו שזה קרה לו (אני מכירה לא מעט סיפורים כאלה, אישית) אמור להבין שככה זה כשמעבירים מטען בכמויות... אף אחד לא מעביר בזהירות חבילה חבילה בכפפות של משי. לכן צריך לארוז היטב כל מוצר לחוד בתוך פצפצים וכשעושים זאת המוצרים מגיעים שלמים. כשלא, לא.

מבחן התוצאה קובע: אריזה טובה היא אריזה ששומרת על המוצר מפני כל הנפילות והפגיעות. אם הוא הגיע פגום, היא לא אריזה טובה מספיק.

בכל מקרה זו אחריות של המוכר והוא מחויב לקחת אחריות ולדאוג למוצר חלופי / החזר כפי שעשה.
 
את צודקת.

הלקים השבורים היו ארוזים בזוגות בפצפצים.

מצד שני, אני באמת לא מבינה מה יכל להשפך על המכסה בצורה שתתיך אותו, או איזה לחץ יוכל לגרום רק למכסה אחד להשבר..
 


פניתי למוכר כמו שאמרתן, שלחתי לו תמונות של כל דבר ודבר.
הוא (הם) ענה לי שאותה הודעה לכולם, שהוא מצטער על החוויה ושואל אם אני מעדיפה שישלחו לי שוב או החזר.
האמת, מאוד מוערך מצידו, יכל גם לבקש ממנו לשלוח לו את זה חזרה ורק אז לזכות אותי.

סה"כ סבבה!
 

denush

New member
שמחה לשמוע שהוא היה הוגן

ושהסיפור נגמר בצורה טובה :)
 
למעלה