אוף סיוט השרת הזה...

Lord_of_Code

New member
אוף סיוט השרת הזה...

כתבתי הודעת ברכה והודעת היכרות ארוכה... ואז הודעת שגיאה מהשרת והכל נעלם. אין לי חשק כרגע, להקליד שוב את הכל... אז הכרות מחר... בינתיים מזל טוב לפורום החדש.
 

B l o F

New member
אני יודע איזה מעצבן זה

שזה קורה אבל לא נורא תודה וברוך הבא לפורום! אתה מוזמן להציג את עצמך
 

B l o F

New member
למעשה

זה אותו הדבר
COPY מעתיק לקליפבורד
 

B l o F

New member
חוץ מזה

שירשרתי לך מספר שאלות בהודעתך המקורית אבל זה עבד דף אחורה אז אתה יכול לענות פה אם אתה רוצה
 

theshark

New member
1. לא לא אכפת לו שהם אוכלות

לו מהאוכל. הם לא מפחדות להכנס לתוך הכלוב. 2. הוא מדבר, אבל לא הכי ברור. בזמן האחרון הוא התחיל לדבר המון. והוא תוכי מדהים. ד"א הודעה לאחר שלושה ימים מפסיקה לקפוץ לראש הדף.
 
ידעתי שאמצא אותך כאן../images/Emo118.gif

ברכות לפורום החדש. לורד, הנה נפגשים גם פה... ועכשיו נשאר לארגן מפגש
.
 

Lord_of_Code

New member
האמת?... גם אני....

טוב אז פחות או יותר תימצות של ההודעה שנמחקה ע"י השרת.... מצורפת תמונה של שוקי בתנוחת התפנקות אופיינית.. קוקוטלית האכלת יד (דוגרת כרגע על ביצים) וחיה בכלוב אחד עם עוד נקבה וזכר מאותו הזן. בגדול אנחנו מגדלים (כרגע): קוקוטלים, תוכונים, פרסונטות ודררות... בסה"כ כמה עשרות תוכים... חלק קטן מהם האכלת יד. עיקר התוכים בקעו אצלנו או שהגיעו כגוזלים. שאר התוכים הגיעו פצועים/נכים/חולים/לא רצויים... וקיבלו כאן טיפול ובית חם. מידי חורף, אני משתדל להכשיר מס' תוכים (בעיקר תוכונים וקוקוטלים) לטובת החינוך המיוחד או אנשים עם מוגבלויות מוטוריות... (השנה לצערי לא הספקתי)... התוכים הללו לא נמכרים, אלא נמסרים ללא תמורה. עיקר הידע מספרות ואתרים באנגלית... וכיום גם מהרבה נסיון. רק לציין, לא מדובר בעסק אלא בתחביב (קצת מטורף בגלל הכמויות)... ובכל אופן למרות הכמות... אנחנו לא עוסקים במכירת תוכים.
 
למעלה