Arielvista
New member
אופיס 365 - הוספה אוטומטית של משתמשים חדשים לקבוצות ספציפיות
בכל פעם שיש לי עובד חדש בארגון אני צריך להוסיף אותו לקבוצות DG בהתאם לתפקיד שלו, אבל גם למספר קבוצות גנריות, למשל allusers, company_emp, וכו', קבוצות שכל המשתמשים משוייכים אליהן.
האם יש דרך שמשתמש חדש יוגדר אוטומטית בקבוצות אלה, מבלי שאצטרך להוסיף ידנית בכל פעם?
בכל פעם שיש לי עובד חדש בארגון אני צריך להוסיף אותו לקבוצות DG בהתאם לתפקיד שלו, אבל גם למספר קבוצות גנריות, למשל allusers, company_emp, וכו', קבוצות שכל המשתמשים משוייכים אליהן.
האם יש דרך שמשתמש חדש יוגדר אוטומטית בקבוצות אלה, מבלי שאצטרך להוסיף ידנית בכל פעם?