אופני הסגל הנוספים שקניתי כוללים הרכבת התאמות ייחודיות ...
בעיקרון קניתי שלדה סגל משומשת ממוכר אמין (זה הדגם והצבע כמו של ההולנדי פרדי קלר)
העברתי חלק מהחלקים מזוגות אופנים שלי שלא בשימוש כולל השלמה בחלקים יחודים חדשים .
( יש בפורום עוד כמה שאוהבים להרכיב אופנים , יש בזה סוג של הנאה וסיפוק )
הגרופ הכללי זה שימנו 105 גלגלי שימנו WH-RS30 כבדים וחזקים שעומדים בעומס הקירות .
משקל האופנים קומפלט למרות הגלגלים הכבדים וגרופ 105 המשקל ללא פדלים כ 8.15 ק"ג .
המיוחד והשונה באופנים הנ"ל מהסטנדרט המקובל מבוסס על 3 מרכבים שעושים את הטעם בעוגה .
המרכיב הראשון
קראנק דאבל 52/39 חדש שימנו 105
( קניתי כמו בשוק 3 בסייל שימנו 105 כולל צירים 1 ב500 ₪ , 2 ב 800 ₪, 3 ב1000 ₪ )
התדמית והשיווק שהצליחו לעשות לקומפקט גמר את הדאבל , היו בסייל רוכבים שבחינם לא רצו דאבל .
המרכיב השני
קסטת 10 כביש Sram apex 11- 32
החלק השונה זה גלשים 25 , 22 בקסטת 10 שימנו יש 24- 21
הגלשים בקסטת סרם הם :
11-12-23-15-17-19-22-25-28-32
מבחינת יחס העברה דאבל עם 39/32 = ~ 1.21
שווה ערך ביחס לקומפקט עם 34/28 = ~ 1.21
ה-13 52/11-12 עובד חלק ומושלם ועדיף על קומפקט .
מעביר אחורי שטח שימנו דאור שבמקרה הזה מתאם יותר מאשר שימנו 105ארוך.
המרכב השלישי
זה סטם קצר מתרומם שסוגר את המרחק, הפוזיציה הזו מתאימה לטיפוס תלול וקירות
במצב רכיבה רגילה זה יכול לתת יותר נוחיות לאלו עם כאבי הגב ולמבוגרים בגיל השלישי .
מרכיבות ניסיון שעשיתי הרכיבה עם הדאבל והקסטה הנ"ל הרבה יותר טובה וחלקה מאשר עם קומפקט .
כל מי שיעשה סיבוב ירגיש את ההבדל במישור , בעליה ובקיר .
מגבלת הסגל החדשות הם לא יבקרו בדיר אל אסד (חסר הילוך39/36) .
הערה : שאר זוגות האופנים שלי הותאמו בעיקר לטיפוס תלול מאוד וקירות אימתניים מורכב בהם דאבל 53/39 וקסטת שטח XT 11-36 מעביר שימנו 105 ארוך.
הערה : קסטת הכביש Sram apex 11- 32 הרבה יותר קלה טובה ומתאימה מאשר קסטת השטח שמנו 11-36 XT שהיא כבדה ומסורבלת .
אריה סדובניק
בעיקרון קניתי שלדה סגל משומשת ממוכר אמין (זה הדגם והצבע כמו של ההולנדי פרדי קלר)
העברתי חלק מהחלקים מזוגות אופנים שלי שלא בשימוש כולל השלמה בחלקים יחודים חדשים .
( יש בפורום עוד כמה שאוהבים להרכיב אופנים , יש בזה סוג של הנאה וסיפוק )
הגרופ הכללי זה שימנו 105 גלגלי שימנו WH-RS30 כבדים וחזקים שעומדים בעומס הקירות .
משקל האופנים קומפלט למרות הגלגלים הכבדים וגרופ 105 המשקל ללא פדלים כ 8.15 ק"ג .
המיוחד והשונה באופנים הנ"ל מהסטנדרט המקובל מבוסס על 3 מרכבים שעושים את הטעם בעוגה .
המרכיב הראשון
קראנק דאבל 52/39 חדש שימנו 105
( קניתי כמו בשוק 3 בסייל שימנו 105 כולל צירים 1 ב500 ₪ , 2 ב 800 ₪, 3 ב1000 ₪ )
התדמית והשיווק שהצליחו לעשות לקומפקט גמר את הדאבל , היו בסייל רוכבים שבחינם לא רצו דאבל .
המרכיב השני
קסטת 10 כביש Sram apex 11- 32
החלק השונה זה גלשים 25 , 22 בקסטת 10 שימנו יש 24- 21
הגלשים בקסטת סרם הם :
11-12-23-15-17-19-22-25-28-32
מבחינת יחס העברה דאבל עם 39/32 = ~ 1.21
שווה ערך ביחס לקומפקט עם 34/28 = ~ 1.21
ה-13 52/11-12 עובד חלק ומושלם ועדיף על קומפקט .
מעביר אחורי שטח שימנו דאור שבמקרה הזה מתאם יותר מאשר שימנו 105ארוך.
המרכב השלישי
זה סטם קצר מתרומם שסוגר את המרחק, הפוזיציה הזו מתאימה לטיפוס תלול וקירות
במצב רכיבה רגילה זה יכול לתת יותר נוחיות לאלו עם כאבי הגב ולמבוגרים בגיל השלישי .
מרכיבות ניסיון שעשיתי הרכיבה עם הדאבל והקסטה הנ"ל הרבה יותר טובה וחלקה מאשר עם קומפקט .
כל מי שיעשה סיבוב ירגיש את ההבדל במישור , בעליה ובקיר .
מגבלת הסגל החדשות הם לא יבקרו בדיר אל אסד (חסר הילוך39/36) .
הערה : שאר זוגות האופנים שלי הותאמו בעיקר לטיפוס תלול מאוד וקירות אימתניים מורכב בהם דאבל 53/39 וקסטת שטח XT 11-36 מעביר שימנו 105 ארוך.
הערה : קסטת הכביש Sram apex 11- 32 הרבה יותר קלה טובה ומתאימה מאשר קסטת השטח שמנו 11-36 XT שהיא כבדה ומסורבלת .
אריה סדובניק
