אופני כושר \ אליפטיקל לדירה - צריך עזרה ממנוסים

tito1337

New member
אופני כושר \ אליפטיקל לדירה - צריך עזרה ממנוסים

היי,
אני אדגיש שאני לא מדבר על הליכון.

אני מתכוון לקנות דגם סביר ב3000 שקלים ככה, לשימוש ביתי.
לגבי השניים הנ"ל, בהנחה שאקנה משטח גומי, האם שימוש בהם גורם נזק לרצפה? עד כמה הם מרעישים לשכנים מתחת? (הליכון יפריע כנראה) מי משניהם יותר שקט לדעתכם?

עוד שאלה שמעניינת אותי היא עמידות במיוחד בהובלות.
מי השניים עדין יותר \ נוטה להתקלקל?

אשמח לשמוע עוד דגשים המלצות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היי, לצערי לא נראה לי שיש כאן מביני עניין... רציתי להפנותך

לפורום חדרי כושר, אבל אני רואה שהוא כבר לא פעיל.

מניסיוני בחדרי כושר בלבד, אופניים חשמליים הם מכשיר קטן ודי מסיבי, קל יותר לאחסון ולהערכתי לא מרעיש כלל לשכנים (זה בסה"כ לשבת ולדווש במקום), קל וחומר אם שמים אותם על משטח כלשהו (ואז אני גם לא רואה סיבה שייגרם נזק לרצפה).

לעומת זאת אליפטיקל (וגם מסילת כושר, שמכונה בטעות הליכון; הליכון הוא מכשיר שעוזר למתקשים בהליכה, בד"כ קשישים) הם מכשירים גדולים וכבדים (אם כי יש גם קטנים יותר, לא מקצועיים ולכן אני מעריכה שגם עמידים פחות) ולכן יש להניח שהם מאתגרים יותר לאחסון, שינוע וכו'.

נראה לי שכל המכשירים האלה נוטים להתקלקל אם קונים משהו פשוט וזול... אני רואה כל הזמן באתרים כמו "אגורה" אנשים מפרסמים כאלה שהתקלקל בהם משהו.

בסופו של דבר נראה לי שמלבד שיקול המקום, השיקול המהותי יותר הוא איזה מכשיר מתאים לצרכים שלך ויגרום לך ליהנות מהפעילות ולהתמיד בה. הבעיה ברוב מכשירי הכושר הביתיים היא שמהר מאוד הם הופכים להיות קולב... ולקחת בחשבון שכל המכשירים האלה לא מיטיבים עם הברכיים, אז כדאי להיזהר.
 
למעלה