אופס, בזק בתרגיל קטן ומסריח.

ShayP

New member
אופס, בזק בתרגיל קטן ומסריח.

שמעו סיפור. יש לי קו טלפון , אצלי בבית - שהפרטים שלו רשומים על שם אבא שלי. אז אני ואבי עשינו "הערבת פרטים\בעלות" לפרטים שלי.. בקו היה מסלול אינטרנט מסוים, מוזל במיוחד. לפני ימים ספורים התקשרתי לבזק עקב תקלה קטנה, והתברר לי להפתעתי שהמסלול המסוים שהיה בקו , אינו קיים יותר עקב הה"עברת בעלות". אני כמובן לא היתי מודע לכך מלכתחילה.. והשארתי את האינטרנט פועל שעות רבות מתוך הנחה שאני עדיין במסלול המוזל. כשהתלוננתי בפני הפקידה על כך, היא ענתה לי "מה אתה רוצה?? עשית שינוי פרטים, אז הקו הוא כאילו "חדש" ולכן בוטל לך המסלול המיוחד - ואתה תאלץ לשלם את מלא הכסף עבור השעות הרבות בהן גלשת. לכאורא נשמע הוגן, נכון?! ובכן.. לא כל כך, בזק הגנבים אמנם טורחים לנתק אותך מהמסלול המיוחד באינטרנט - בשביל שתשלם יותר. אבל הם כלל לא טורחים לנתק את האופציות האחרות שקיימות בקו, עליהם אתה משלם - כגון "שיחה מזוהה", "מזכירה קולית", וכו´. אמרתי לפקידה במילים פשוטות, גברתי.. אם שינוי פרטים גורר קו "חדש", אז בבקשה!! אל תחייבי אותי על ה"שיחה מזוהה" ועל ה"תא הקולי" - משום שזה "קו חדש"!!!! בנקושה זו נסתם לה קצת הפה.. היא העבירה את תלונתי\בקשתי להנהלת החשבונות, וזוכיתי כדת וכדין. למה אני מספר זאת?? פשוט מאוד.. שתדעו, שבזק מנסה לגנוב את הצרכנים שלה בדברים הקטנים האלה. והנה לנו עוד תרגיל מסריח מבית מדרשה של בזק: משנה פרטי הבעלים?! סבבה.. נעשה כאילו אתה "קו חדש", נגנוב לך עוד קצת על מסלולי ה"אינטרנט המהיר" - אך אתה לא תהיה בשבילנו "קו חדש" בהקשר לשירותים האחרים.. שמה אתה עדיין נקרא "קו ישן"..
 

odedg

New member
ShayP אל תוותר!

אני מציע לך לפנות קודם כל למנהל פניות הציבור שלהם ובכתב! תוכל לנסות לפקסס בפקס 198 שלהם. תעדכן אותנו מה ענו לך.
 
למעלה