אופציות משלוח לקונה...

Sanchez

Member
אופציות משלוח לקונה... אני מגדיר 2 סוגי משוחים לקונה.
אחד רגיל והשני רשום.

אני שם לב ש 99% מהקונים לא בוחרים באופציה של הרשום, כמה מהם אפילו הסבירו לי שהם לא רואים שום אופציות, אלא רק אופציה רגילה !
האם יש איזה BUG שלא מאפשר לקונה בחירה תוך כדי התשלום ?
 

Amiram_e

New member
השאלה שלך תיאורטית
על מנת שתקבל עזרה אתה צריך לצרף תמונות מסך או קישור לליסט שלך
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה הבעיה להיכנס מחשבון אחר (או ללא חשבון) ולבדוק?
 

Amiram_e

New member
מה ההבדל מבחינת הלקוח בין המשלוחים? לא הצעת משלוח אקספרס
ומה ההפרש במחיר בין משלוח רגיל לרשום בליסטים שהעלית?
קח את עצמך דוגמה בתור לקוח, אתה מזמין מוצר שעולה לדוגמה עשרה דולאר. משלוח רגיל הוא חינם, משלוח רשום הוא 4 דולאר.
באיזה אתה בוחר?
קח הנחת יסוד שהאינטרס למעקב לחבילה הוא של המוכר , לא של הקונה.
הרי אם ישלחו לך מוצר ללא מספר מעקב, אחרי חודש תפתח תלונה שלא הגיע, איזו הוכחה בדיוק יש למוכר ששלח לך? נאדה.
הוא מפסיד בקייס בטוח.
אז בתור לקוח, מה האינטרס שלך לשלם יותר על משלוח רשום?
(בלי קשר, שמשלוחים רשומים רגילים, לא אקופוסט או EMS שהם משלוחי אקספרס, לא ניתנים למעקב בהרבה יעדים)
 

Sanchez

Member
חברים...
אני לא עוסק כאן בשאלה של האם לשלוח עם או בלי מספר מעקב.
אחרי 15 שנה ב EBAY ואלפי פידבקים יש לי כנראה מושג או שתיים ב EBAY, אבל פתאום משהו השתנה שם...
אני שם לב שכנראה הקונה לא רואה את האופציות של שלל המשלוחים !
כמה קונים שפניתי אליהם בשאלה למה לא בחרו במשלוח רשום, ענו לי במפורש שהיתה להם אופציה אחת בלבד לבחירה !!!
אני עוסק בתחום מאוד ספציפי, יש לי לפחות 50% קונים חוזרים ! אני מכיר את רובם הרבה שנים. הפרש של $2 לא יגרום להם לבחור במשלוח הזול.
בתחום ישנה גם תחרות ולכן אני מנסה לתמרן באמצעות מתן אופציה של משלוח זול יותר.
אבל כשמדובר על עסקה בסכום גבוה, הסבירות שהקונה יבחר במשלוח רשום היא גם כן גבוהה, אבל לא כך בשטח.
 

Amiram_e

New member
חבר. תצלם את פוליסת המשלוח שלך ותעלה
לא יודע בדיוק מה לדעתך השתנה.
אם אתה אומר שמדובר בעסקאות בסכומים גבוהים, למה שתציע בכלל משלוח ללא מספר מעקב? אתה רוצה לקחת סיכון עיוור ולסמוך על לקוח שלא יפתח נגדך קייס שבו תפסיד בטוח?
לא יודע. מצטער, על פי ההתנהלות שלך,לא נראה לי שאתה 15 שנה בתחום. נשמע שאתה מתחיל.
 

Amiram_e

New member
תנסה לסווג את התלונות על פי מדינות / איזורים
אולי הגדרת פוליסת משלוח משתנה עבור ארה"ב בלבד, שאר העולם רואה פוליסת משלוח אחידה?
אולי החרגת מדינות מסויימות?
שוב, רק עם צילום מסך של הפוליסה נוכל לעזור לך
 

Sanchez

Member
הנה בבקשה...
הכל מוגדר אצלי תמיד W/W.
אני בכלל לא משחק עם יעדים. שולח לכל העולם.
 

Amiram_e

New member
הגדרה לא נכונה ולא רלוונטית
משלוח סטנדרטי מוגדר שהמוצר יגיע ללקוח בין יום עד עשרה ימי עסקים
משלוח אקונומי מוגדר שהמוצר יגיע ללקוח בין 11-23 ימי עסקים.
בוא נניח שלקוח מארה"ב בחר לשלם קצת יותר, עבור משלוח סטנדרטי. האם במשלוח לא רשום אתה חושב שהמוצר יגיע אליו יותר מהר?
אתה חושף את עצמך לתביעות ושליליים.
אם אתה לא שולח EMS, בשני המשלוחים אתה אמור להגדיר אקונומי. פשוט לחייב פחות באחד מהם ולהגדיר בתיאור משלוח רשום או לא רשום.
 

Sanchez

Member
תגיד...מה ביקשתי ?
שתתן לי יעוץ באיזה משלוח לבחור ?
&nbsp
סך הכל שאלתי למה (כנראה), הקונה לא רואה את שתי אופציות המשלוח במכירות שלי ?
 

Amiram_e

New member
אתה באמת חושב שאתה יודע הכל
אני לא יכול לתת לך תשובה כי אתה לא מספק פרטים ולא הגדרת פוליסות מתאימות.
שב תלמד איך מגדירים פוליסות תשלום שונות.
נתתי לך טיפ חשוב שיציל אותך מלחטוף קייסים ושליליים. ישר אתה תוקף?
שיהיה לך בהצלחה חבר.
 

Sanchez

Member
מה שאני שכחתי על EBAY לפני הרבה שנים...
אתה עוד טרם למדת.
אבל בעיקר לא למדת: "הבנת הנקרא" !!!
&nbsp
כל השרשור אני שואל על א' ואתה עונה לי על ז'.
השתדלתי להיות סבלני ולהמשיך לענות לך על כל השאלות שהפנית אלי.
אבל אתה ממשיך לענות לי על ז'.
&nbsp
אז תודה רבה לך על הטיפים (שאני לא זקוק להם) ושיהיה לך שבוע מהנה.
 

Amiram_e

New member
כניראה ששכחת הרבה
או שמעולם לא ידעת.
שבוע טוב גם לך.
 

eshak

New member
אבירם צודק, הבסיס שלך לא נכון לגמרי
אקונומיק- זה משלוח אוויר רגיל בדואר ישראל
סטנדרט- "אקו" בדואר ישראל

לא קשור רשום או לא, וכמו שאבירם כתב- אין לאף אחד לקוח אינטרס שזה יהיה בדואר רשום, דואר רשום זה אינטרנס שלך בלבד ולא של הלקוח
 
למעלה