נכון
גם אני בעד זה שיבואו למופעים אוכלוסיות שלא מכירות סגנונות אלו של מוסיקה קלאסית ובלט,ודווקא מאוד שמחתי על העיניין למרות שהפריעו.אבל צריך שידעו שיש להתנהג באופן תרבותי כשהולכים לצפות במופע בלט,קונצרט או הצגה. הם דיברו,הלכו וחזרו ועוד.שזה פשוט היה נורא! אחת ממטרותיי היא לתרום לפיתוחם וטיפוחם של הבלט הקלאסי והמוסיקה הקלאסית בארץ. שזה אומר גם לחשוף אוכלוסיות שלא מכירות לתחום זה. אבל כל זה צריך להיעשות בצורה מתאימה. במקרה אני גם לומדת חינוך גם עם קורסים בפסיכולוגיה. למשל המורים למוסיקה יכולים בשיעוריהם לעשות הפעלות מעניינות לילדים עם מוסיקה קלאסית,להכינם לפני מופעים ועוד. אבל הם צריכים לדעת שכשהולכים למופע תרבותי וזה לא משנה איזה מופע,זה יכול להיות קלאסי אך גם ג'ז או כל סגנון אחר. צריך להתנהג בהתאם ולא להפריע כל הזמן ולצאת ולחזור. אני הייתי נותנת למשל מופעים קצרים יותר בגילאים נמוכים מאוד. ובגילאים אלו ויותר מאוחריםנותנת להם הפעלות ומכינה אותם לפני ועוד. אך ידעו שכשהם הולכים למופע צריך להתנהג בהתאם. כמו שבשיעורים בביה"ס או בריכוז בגן הם לא מדברים ולא יוצאים וחוזרים באמצע,כך גם במופעי תרבות. ויש להם את היכולת הזאת,עובדה שבביה"ס ובגן הם מסוגלים. אז גם במופעי תרבות הם מסוגלים. רק צריך להכינם לפני.