אוקיי. כמה דברים עסיסיים:

אוקיי. כמה דברים עסיסיים:

ה"כאילו" של שיפרה:(תעשו רינגטון) http://www.upfree.net/2517314 מזימות וגידופים של ש"צ המתוסכלים: http://www.upfree.net/4327597 עוד מזימות וגידופים: http://www.upfree.net/4424223 עוד בדרך... ורק תזכרו ההבדל בין רכילות של זנבות הזאב שהתברר כשפנפן, לבין הרכילויות של עינב, מתבטא במידת השנאה והטינה של הצד האחד כלפי השני. אחד הצדדים פשוט שונא ונוטר טינה ברמות שלא יאמנו, ובכך מעורר סלידה רבה מולו. שיפרה אדם מאוד מאוד משכיל ושלא תטעו ותפסיקו להטעות! לא מדובר באדם רע. מדובר באדם מתוסכל ועם זאת קנאי. העובדה שיוסי בובליל הצליח לגרוף אהדה בזכות התזמון הגאוני להפליא שלו ועם הפקחות הרבה וחכמת הרחוב שלו, למרות המבטא הכבד שיש לו שבטעות מפורש כעלגות, ולמרות שהוא לא ידען כמו שפרה וצבר, היא(העובדה) זו שמעיקה מאוד על שפרה וגורמת לה ללבוש את מסיכת הסלנג הגבוה, על מנת להישמע פיקחית כמוהו. אך מעבר לשיחות על מימד הזמן והחלל, ועל תארים למיניהם(למרות שגם אני לומד לתואר ראשון בפתוחה ואולי אפגוש שם את צבר או לאון באחד מהימים לפי שיחתם), הם לא ממש משחקים את המשחק, ובטח שלא מבינים אותו, ולמרבה האירוניה צבר רצה שיכניסו משחק מונופול לשם, שסביר להניח שאם יוסי ילמד לשחק אותו, בתוך כמה משחקים יגע להיות גם מלך המונופול הבלתי מעורער, פשוט, כי הוא בוגר נפשית מספיק כדי לגבור על האחרים, לעומת שפרה למשל שהאינטליגנציה הנפשית שלה בתחתית, ותעיד על כך העובדה שאם יקרינו את גידופיהם ותאומי ההדחה בסתר של שר"צ, בפלסמה בסלון, היא פשוט תברח בבכי מרורים, כמו גם הבכי שלה בדיעבד, כמו שונסה העידה, כל לילה ובגלל שהיא מרגישה שלא מכבדים אותה מספיק. ואת עינב מכבדים מספיק? ואת יוסי מכבדים מספיק? היא העידה על עצמה שהיא חכמה מכולם? יוסי עושה לה את האוניברסיטה של המשחק עם הבנתו המקיפה והכוללת שלו, כמו גם השווק עצמי המתוחכם וכנה מול מצלמות. היא העידה על עצמה שמקבלת כל אחד כמו שהוא? היא לא קיבלה את הדתי וקיללה אותו אחרי שהודח אין-ספור פעמים. היא קיללה את יוסי ועינב ("שידחפו לי לתחת")וזה עוד מהרבה לפני פרשת הלחם משבוע שעבר. היא לא מסוגלת לקבל את האחר מסתבר, היא מסוגלת לקבל מי שבא לה עליו, והיא סולדת מאנשים אחרים שלא על בסיס שיקולים אנושיים אלא סתם גזענות מיותרת. אני אישית לא שונא את הזנבנבונת הזו וגם לא את הזנבנבונים האחרים של הפטרון שלה שי שיטרית, אלא מרחם עליהם, על הזאב ועל הזנבנבונים שלו. הם לא יקחו את המליון מבחינתי. ולמורת רוחו של צבר השקרן(הוא הדיח את אשר באותו יום שנחשפה אחת מהתיאומים הכי תמימים שהיו, ולא הודה בכך), המליון צריך ללכת מבחינתי לאיתי או אחד הבובלילים. שהשאר ילקקו להם או יתאבדו, או ירדו למחתרת וילכו עם מסיכה לבחירתם.
 
המלצה

תעלה תוכן לYOUTUBE עדיף לך ולכולנו לגבי ההודעה, ארוכה מדי בשבילי להגיב אבל מסכים איתך הרבה
 
דברים נכוחים

רק תיקון קטן. כשאומרים ששפרה משכילה ומשבחים את ידענותה, אפשר לחשוב שלבחורה יש לפחות תואר מהארוורד ושהיא אכן אומרת דברי חוכמה. אלא שלמלצרית המעופפת יש תואר מבצלאל (לא מזלזלת, חלילה. אבל צריך לשים את הדברים בפרופורציה), והיא מפליאה ביכולת הקשקשנות שלה. אני חושדת שמי שמתלהב מהאינטליגנציה הנשפכת ממנה, הוא איך נאמר, לא הסכין הכי חדה בסביבה. אחרת היה עולה עליה מיד.
 
שלא תיטעה!! אני לא אומר ששפרה לא חכמה!!!

היא חכמה מאוד, ובתחילת המשחק ממש רציתי שהיא תישאר. אבל היא אמרה הלילה שהיא לא מעריכה אנשים עם רמת אינטליגנציה פחות משלה. ישר שאלתי את עצמי, איך היא מודדת? הרי אחד יכול להיות גאון מתמטי, לאחר ראש יותר עסקי, לאחר ראש יותר הומני ולאחר ראש של יותר מעורות חברתית(כמו בובליל, שניחן גם באינטואיציה רבה בחברת אנשים, עם יכולות אלתור הגיגים מדהימות). הבחירה שלה בחלק מהקטרוגיות של אנשים בעלי אינטליגנציה פשוט גרמה לה להוציא את המילה מהקשרה. היא רוצה ידען, שיהיה לו ראש הומני ומלומד עם סלנג גבוה, היא מאוד סלקטיבית כנראה... מישהו צריך להגיד לה שרמת ההתבטאות שלך אם בע"פ או בכתב לא הופכת אותך גאון. אגב, אני מחפש את הקטע בו צבר אמר "שאריות אדם" ושפרה אמרה "יהודונים יד שניה", פשוט זוועה ואני מקווה מאוד להפריך את זה.
 

לא ככה

New member
רק תיקון קטן

הביוטי הוא לא הסכין הכי חדה בסביבה, אלה הכלי הכי חד בארגז הכלים מוקדש לכל השיפרות אי שם Somebody once told me the world is macoronie I ain't the sharpest tool in the shed She was looking kinda dumb with her finger and her thumb In the shape of an "L" on her forehead
 
תיקון לתיקון

זה - הסכין הכי חדה במגירה. זה מה שקורה שכל הלילה ערים. ועכשיו נראה לי שאלך לישון.
 
למעלה