אורגינל המלצות לסופ'ש...

Carcass

New member
אורגינל המלצות לסופ'ש...

Bugle - The Journey Continues 2008 האלבום המלא של אחד הדיג'יים הכי חמים היום ביארד...כמה להיטים ווא ווא....לפנים... Reggae Is My Reward Riddim 2008 לא הבנתי תסיפור שלו,מוצג בתור אוסף אבל זה בעצם רידים רוטס\קונשס..בכל מקרה צ'ונים אלופים של פרדי מקרגור,לושיאנו,ווריור קינג,טפלון,לוטאן פייה,נוריס מאן,צ'אק פנדה ועוד ועוד..אדיר.
 

Carcass

New member
אגב מה שנחמד באלבום של ביוגל..

הוא כולו בנוי כמו מין מיקסטייפ..כלומר יש צ'ונים מופרדים אבל ברצף הוא נשמע כמו מיקסטייפ..ענק.
 

SouLion

New member
מסובך לי נשמה, ננסה את מזלי בסולסיק שוב

תודה בכל מקרה שבת שלום
 

Carcass

New member
המלצות Demarco.

כי נתפסתי עליו חזק.. Duppy Know Who Fi Frighten,על ה mission riddim. Police,על ה Bloody City riddim 2008. Demarco And Elephant Man - Our World, על ה supa charge riddim. Standing Soldier,שיר מוכר שלו,לא זוכר איזה רידים זה..בכל מקרה ביג צ'ון. I Remember,כנ'ל גם לא זיהיתי ת'רידים,צ'ון אדיר. Story על ה gang war riddim.
 

DuBsYs

New member
MAD PROFESSOR בישראל

אתמול במסיבת היער הייה ערב מעולה... מיקום מדהים בלב היער שהכניס את כולם לוויב הנכון, כמות יפה של אנשים, הרבה פרצופים שלא רואים בד"כ במסיבות רגאיי, הספקנו לשמוע אתמול בערך חצי שעה מהסט של GANJAH VIBES & RANKING LEVY, סט חזק שהכין את הקהל לבואו של ה- מאד פרופסור. הפרופסור נתן סט מעולה, שילוב של חומרים חדשים וישנים, הכל ממוקסס לייב מ ADAT ומתובל בהמון אפקטים מדהימים. מה שאהבתי אצל הפרופסר זה שכשמקשיבים לסלקשן שלו (שמורכב מהפקות שלו) מבינים עד כמה הבן אדם מחובר לרוטס מיוזיק בצורה העמוקה ביותר. הטיונים שעשו לי את המסיבה היו מיקסים חדשים ל-(Zion (is Africa - טיון רוטס כבד ומעולה מ1982, מיקס חדש ל- King Pharoah’s Plague של Yabby You, ועוד מיקס חדש לדאב של קינג טאבי והוראס אנדי (נדמה לי שזה הייה על SATTA RIDDIM). במהלך ההופעה של הפרופסור ניגנו יחד איתו קבוצה של מתופפים מגאנה שהוסיפו וייב אפריקאי אוריג’נל לכל העניין במיוחד הייה שם בחור אחד שניגן בדג’מבה כל העב באנרגיות לא מובנות. סה"כ ערב מדהים, יהייה מעניין לראות את ג’ה שאקה / אבא שאנטי / סטאר גאב בקונספט דומה. המון כבוד לכל מי שארגן את המסיבה המדהימה הזאת, אורלי, יער, גבע וכל מי שהייה שותף, תענוג להגיע למסיבה במיקום כזה ולחוות חוויה אחרת ממה שאנחנו רגיילים אליו. ורק הערה קטנה, פעם הבאה כדאי לחשוב על מערכת סאונד קצת יותר גדולה. אז כל מי שהחמיץ את הערב המטורף שהייה אתמול, כל מי שרוצה עוד, היום מ17:00 אחה"צ, MAD PROFESSOR, ZVULOON DUB SYSTEM, BLONDUB ו AFFICOMAN ממשיכים במסיבת הדאב המטורפת בברזילי. להתראות
 
למעלה