אורחת שבאה לשפוך את הלב...

kitkaty

New member
אורחת שבאה לשפוך את הלב...

היי לכולם.
האמת אני לפעמים משוטטת בפורומים באתר, וגם פה, תמיד כאורחת. הפעם החלטתי להירשם כדי לפרוק, ואני מקווה שזה המקום הנכון..
אשתדל לא לחפור יותר מידי.

אז ככה:
הייתה לי חברה מאוד טובה מימי החטיבה. היינו חברות הכי טובות במשך יותר מ10 שנים. לפני חודשיים מחקתי אותה מהחיים שלי, ובגלל שהפצע עדיין טרי - קצת כואב לי.
הסיפור (בקצרה, כי יש המון מה לספר על זה) הוא שהיא חושבת שאני "מעתיקה" ממנה. שלום כיתה א'? משהו כזה.
הטענות שלה בין היתר היו שכל דבר שהיא קונה, אני קונה אחריה (לא היה ולא נברא.. אולי יש לי פריטים דומים, אבל זה כי יש לנו אותו טעם, לא כי אני סוגדת לה), והגיע למצב שהיא חושבת שהשרשת שהבן זוג שלי קנה לי ליום הולדת, זה גם העתקה, כי חבר שלה קנה לה שרשרת דומה. היו גם דברים כמו - הניתוח אף שעשיתי, שאני שמה איילנר בעיניים, הבגד ים שקניתי.. וכולי וכולי. היא חשבה שכל הדברים האלה אני עשיתי בגללה...
כששמעתי את זה, הלסת שלי נשמטה לרצפה. הייתי בטוחה שאני הוזה ושהיא צוחקת עלי. אבל לא, היא הייתה רצינית לגמרי.
הפסקתי לדבר איתה. זה פגע בי שהיא בכלל מעלה על דעתה דבר פתטי כזה, ובזה היא מתעסקת כל היום. זה פגע בי שהיא לא מפרגנת אלא חושבת שהשמש זורחת לה מהתחת..
כעבור 3 ימים היא רצתה שנדבר. הסברתי לה במילים יפות שהיא צריכה לרדת מהעץ שהיא תפסה עליו, כי היא מדמיינת דברים, ושזה עלוב ומגוחך. הייתי בטוחה שהיא הבינה.
חזרנו להיות חברות, אבל הלכתי לידה על ביצים.. ההרגשה שלי כלפיה כבר השתנתה.
ואז זה שוב קרה, והפעם זה היה הקש ששבר את גב הגמל. אני לא יודעת אם כדאי לפרט על מה זה היה, בגלל הסיכוי הקלוש שאולי היא קוראת פה. אבל מצד שני, אם היא תקרא את זה, אולי היא תבין כמה היא מטומטמת, אז מילא - הבחורה יפה, אין ספק, ותמיד פרגנתי לה על כך. היא כנראה חשבה שיש בנינו תחרות: הציעו לה להצטלם להפקה כלשהי של מאפרת. הייתי שם לפרגן לה ולעודד ולהגיד כמה יפה היא בטח תצא. אחרי חודש ידיד שלי שלח לי הודעה בפייסבוק, ואמר שמאפרת שהוא מכיר מחפשת דוגמנית והיא רוצה לצלם איתי. הסכמתי, כי זה נשמע כיף.
והיא, במקום לפרגן ולעודד ולהגיד דברים נחמדים, אמרה ש"זה מוזר שפנו אלי ככה, וזה מאוד דומה למקרה שלה". פה כבר לא יכלתי יותר. מחקתי אותה מהפייסבוק, ומחקתי אותה מהחיים.
החוסר פרגון הזה, והמחשבות האלה שאני עושה הכל כדי להיות כמוה, מעליבות אותי, ואני באמת לא יודעת מה לעשות עם ההרגשה הזאת שבא לי להחטיף לה סטירה..
כמובן שיש עוד לסיפור, אבל אני לא רוצה לחפור יותר מידי ממה שכבר חפרתי...

עברו כמעט חודשיים, אנחנו מתראות כמה פעמים בשבוע כי אנחנו מתאמנות באותו מכון כושר. אני לא מסוגל להסתכל עליה. היא מגעילה אותי.
חברות משותפות שלנו בשוק מההתנהגות הזאת, אבל הן לא לוקחות צד - ובצדק. אני ממש לא מעוניינת שזה יקרה.
אני מתעלמת ממנה לחלוטין ולא יכולה להסתכל לכיוון שלה.

אני באמת לא יודעת למה רשמתי את זה. אולי כדי לשמוע תגובות של אנשים חיצוניים, שלא מכירים לא אותי ולא אותה. אולי כי סתם רציתי לפרוק.
אני כל כך כועסת עליה, כל כך פגועה ממנה, זה כל כך מעליב שבן אדם הכי קרוב אליך כבר 10 שנים (אם לא יותר), חושב שכל מהות חייך היא להיות כמוהו...
אני באמת לא מבינה מאיפה הג'וק הזה נכנס לה לראש. זה משהו שהתחיל להתגבש אצלה בשנה האחרונה, כי היא פשוט הביאה לי רשימת מכולת של דברים שהיא חשבה שאני "מעתיקה" ממנה.

אם הגעתן עד לפה... אשמח לשמוע מה דעתכן.
תודה על הקריאה, וההקשבה הוירטואלית :)
 

נוש14

New member
היי

דעתי היא שההתנהגות של אותה חברה מגעילה ושעדיף לך בלעדיה.
לא חושבת שיש מה להוסיף יותר מזה
 

kitkaty

New member
היי נוש :)

קודם כל תודה על התגובה שלך.
שנית, את צודקת, אין לי מה להגיד.. פשוט קשה לי לשחרר אחרי חברות כל כך ארוכה. לא מבינה את ההתנהגות שלה, במיוחד שהיא לא מראה סימנים שאכפת לה כל כך...
 

נוש14

New member
כן זה קשה לשחרר

לומר לך את האמת, גם לי היו חברות שפגעו בי בצורה כזו או אחרת ולקח לי הרבה זמן להבין שכדאי לשחרר ועכשיו הן אפילו לא חסרות לי.
וזה שאמרת שלא אכפת לה רק מחדד את הנק' שעדיף לך בלעדיה. תמשיכי כרגיל ועם הזמן תביני שהיא כבר לא חסרה לך
 

Maldini Girl

New member
את יודעת

בתיכון הייתה לי חברה הכי טובה במשך 3 שנים. מאלו שאתה בטוח שזה חברים לכל החיים.
יום אחד, בבוקר, היא אמרה משהו שמאד פגע בי. אני לא רוצה להכנס לזה כרגע, היא ידעה שיש לי תקופה מאד רגישה והיא נגעה בנקודה הכואבת.
מאז לא יכולתי להסתכל עליה. לא הייתי מסוגלת. לא משנה כמה זמן עבר, ולא משנה שהיא התנצלה (פעמיים) ולא משנה כמה אנשים ניסו "להשלים" בינינו, אני אמרתי שאני לא מעוניינת.
כי לפעמים בן אדם חוצה את הקו האדום שלך. לפעמים זה אדם זר, לפעמים זה אמא/אבא, ולפעמים זה החבר/ה הכי טובה, או בן/ת הזוג. ואת כל כך מופתעת, כי את אומרת לעצמך, איך לעזאזל בן אדם שאני כל כך אוהבת ומחוברת אליו מסוגל לפגוע בי בצורה כזאת.
זה עצוב. אבל כן, זה ככה.

איך אמרת, הפצע עוד טרי. ומותר שאחרי חודשיים עוד יכאב לך. אבל עם הזמן זה ידהה ובסוף כבר פשוט תיעשי אדישה כלפיה.

ההתנהגות שלה בעייני,ילדותית לחלוטין ולא מפרגנת. וגם אם מותר לי לעשות פסיכולוגיה בשקל, אני מהמרת שיש פה אלמנט של קנאה כלפייך.
 

The Blue Fairy

New member


 

kitkaty

New member
את לא הראשונה שאומרת לי את זה..

כל מי שמכיר ויודע מהסיפור הזה ציין אלמנט של קנאה כלפי.
אבל אני לא יכולה לחשוב ככה... אני לא בן אדם שיבוא ויגיד "מקנאים בי". זה נורא מגלומני בעיני.

ואני בהחלט מבינה גם אותך. במיוחד אחרי מה שקרה לי.

עצוב לי, אבל עם כל יום שעובר העצב דועך לאט לאט.. היא פשוט לא שווה את זה.

תודה לך על השיתוף, ועל התגובה :)
 
למעלה