אורי גלר חתם חוזה עם NBC !

gadgad0

New member
אורי גלר חתם חוזה עם NBC !

(יחד עם המיסטיקן כריס אנג'ל) להפקת פורמט הריאליטי PHENOMENON - אמן העל-חושים הבא (הפורמט של "אורי גלר מחפש את היורש" שהיה בשידורי קשת). זו תהיה הפקה משותפת של Granada America/Keshet Broadcasting/Kuperman Productions
 

gadgad0

New member
"תא רדום" תחזור לעונה שלישית בעוד כמה שנים...

בינתיים הודיע נשיא רשת שואוטיים כי הסדרה הולכת לתרדמה של שנתיים לפחות. עוד משואוטיים: ב-13 באוגוסט תחל בארה"ב העונה חדשה של "העשב של השכן" והסדרה החדשה והמסקרנת "Californication". ב-30 בספטמבר יחלו עונות חדשות של "דקסטר" (עונה 2) ו"אחים בדם" (עונה 3).
 
חבל. הדמות שלו הייתה הכי מעניינת שם

נראה את מי יביאו במקומו. חשוב שיביאו מישהו מוכר וותיק ולא אלמוני כי לא בטוח שהסדרה תחזיק עם צוות שחקנים כל כך לא ידוע.
 

gadgad0

New member
התבלבל לו. הוא התכוון "הנסיכה הקסומה",

שם פטינקין שיחק את איניגו מונטויה המיתולוגי. "ווילו והנסיכה" זה סרט אחר לגמרי, עם ואל קילמר.
 

snier1991

New member
מישהו מוכן להסביר לי את הכדאיות?

הרי גם יהיה להיט לא תהיה עונה שנייה(או שתהיה אבל אני לא חושב שמדובר בריאליטי שיכול להחזיק מעמד) והמחירים הגבוהים של פירסומות נמצא בעונה השנייה לא? ארי שרואים את הרייטינג לש הסוויפס
 

gadgad0

New member
אז אם כך, לא כדאי לפתח שום תכנית חדשה...

הרי זה כל העניין - דברים חדשים באים כדי להחליף את הדברים הישנים (ושום ריאליטי או סדרה חדשה לא יכולה להתחיל ישר מהעונה השניה) והכל לשם מטרה אחת ויחידה: להעניק הזדמנות לקרייזלר להביא לידיעת הציבור את רכב-השטח החדש שלה ולדנונה להדגים מה עושה היוגורט החדש (0% שומן) לעור-הפנים של לינדזי לוהאן. לגלר ולקשת זה כדאי (בוחטה מ-NBC ואופציה לבוחטות נוספות מרשתות שידור שינהו אחר הפלא ש"אפילו NBC כבר קנתה"), ולרשת האמריקנית זה כדאי משום שהריחה שיש כאן פוטנציאל רייטינג בלתי רגיל - מה שכנראה נכון, בהתחשב בעובדה שאת טבלת הרייטינג בארה"ב מובילה כעת התכנית Singing Bee (שהיא מעין גירסה אמריקנית ל"לא נפסיק לשיר" של צביקה הדר) של אותה NBC.
 

snier1991

New member
אבל לסדרות רגילות יש מחירי פירסומות חדשים

אחרי הסוויפס ולריאליטי יש בד"כ סוויפס אחד(כי הן קצרות) ורובן נופלות בעונה השנייה(במיוחד סדרות כמו היורש) אז מה הטעם?
 

gadgad0

New member
סדרות הריאליטי השתלטו לחלוטין על טבלאות

הרייטינג של הרשתות הארציות בארה"ב בכל שכבות-הגיל. כדי לסבר את האוזן, בעונת 2006-7, מתוך 20 התכניות הנצפות ביותר בשכבת הגיל 35+ (ה"בוגרת" יותר לכאורה בהעדפותיה), יש רק שתי סדרות (דרמטיות או קומיות). מתוך מאה התכניות הנצפות ביותר יש רק 41 סדרות בשכבת הגיל הזאת. היתר תכניות ריאליטי ושידורי ספורט. כמובן שבשכבות הגיל הצעירות יותר, הדומיננטיות של תכניות הריאליטי גדולה הרבה יותר מזו. האמריקנים מתים על ריאליטי, הם מנסים למצוא אותו בכל הבא ליד: מייבאים שפים מבריטניה (גורדון ראמזי), פורמטים מהולנד (אחד נגד אלף) ואפילו לישראל הגיעו... הספוטים לפרסומות נמכרים, עונתית, במחירים גבוהים יותר בסדרת ריאליטי מתחילה, מאשר בסדרת דרמה או סדרה קומית ותיקה. מלבד זאת, בתכנית ריאליטי תמיד תהיה תכנית "שיא" - בה נבחר מנצח מאיזשהוא סוג. בסדרת דרמה נדיר שיהיה שיא כזה, ועוד יותר נדיר - בסדרה קומית. תכנית השיא מאפשרת, כמובן, לגבות מחירי שיא על פרסומות. כשתכנית ראליטי מצליחה, היא מסדרת יפה את מאזן הרשת. מדובר ב"מכה" גדולה בטווח קצר. סדרות דרמה וסדרות קומיות דורשות אורך-נשימה והשקעה שלרוב אין ברשותם של מנהלי הרשתות הארציות, שמועצות-המנהלים שלהם נושפות בעורפם כל העת ודורשות תוצאות מיידיות במאזן.
 
למעלה