אורנג´: לקוחות ביגטוק עדיין מקופחים
לפני שנה וחצי נתנו לי במתנה טלפון של אורנג´ במסלול ביגטוק. בחודש יולי התחילו לדבר על זה שמעכשיו לקוחות ביגטוק שנמצאים שנה בביגטוק יוכלו לעבור למסלול רגיל. אבל מלים לחוד ומציאות לחוד. כשאני מתקשר לשרות הלקוחות 111*, אומרים לי לגשת לנקודות השירות כי המעבר כבר אפשרי, אבל כשאני ניגש לשם, אומרים לי שעוד לא הפעילו את התקנות החדשות. ואני, יחד עם עוד אלפי לקוחות ביגטוק, נשאר תקוע עם מחירים מופרזים ומכשיר דפוק. אנא הגיבו!
לפני שנה וחצי נתנו לי במתנה טלפון של אורנג´ במסלול ביגטוק. בחודש יולי התחילו לדבר על זה שמעכשיו לקוחות ביגטוק שנמצאים שנה בביגטוק יוכלו לעבור למסלול רגיל. אבל מלים לחוד ומציאות לחוד. כשאני מתקשר לשרות הלקוחות 111*, אומרים לי לגשת לנקודות השירות כי המעבר כבר אפשרי, אבל כשאני ניגש לשם, אומרים לי שעוד לא הפעילו את התקנות החדשות. ואני, יחד עם עוד אלפי לקוחות ביגטוק, נשאר תקוע עם מחירים מופרזים ומכשיר דפוק. אנא הגיבו!