אורנג´: לקוחות ביגטוק עדיין מקופחים

איליה.

New member
אורנג´: לקוחות ביגטוק עדיין מקופחים

לפני שנה וחצי נתנו לי במתנה טלפון של אורנג´ במסלול ביגטוק. בחודש יולי התחילו לדבר על זה שמעכשיו לקוחות ביגטוק שנמצאים שנה בביגטוק יוכלו לעבור למסלול רגיל. אבל מלים לחוד ומציאות לחוד. כשאני מתקשר לשרות הלקוחות 111*, אומרים לי לגשת לנקודות השירות כי המעבר כבר אפשרי, אבל כשאני ניגש לשם, אומרים לי שעוד לא הפעילו את התקנות החדשות. ואני, יחד עם עוד אלפי לקוחות ביגטוק, נשאר תקוע עם מחירים מופרזים ומכשיר דפוק. אנא הגיבו!
 

MaD-d0g

New member
העליב? מה מי מו מי?

מצטער מאוד.. אבל אני לא רואה בשם "נוקיה" עלבון מסוג כלשהו...
 

Cellwiz

New member
עדיין אין מעבר../images/Emo67.gif

באמת חבל שמפנים אותך לנקודות שירות מכיוון שאין להם אפשרות טכנית לבצע מעבר נכון לרגע זה. אני בטוח שברגע שיוכלו הנושא יתפרסם או שאני אדאג לפרסמו כאן באתר. אגב, גם ההפך לא ניתן לצערם הרב של הרבה מחזיקי קוים אשר עקב המיתון לא מסוגלים להחזיק טלפון הקשור לחשבון בנק. גם כאלה שאיבדו שליטה על הילדים לא חסר
 
למעלה