"אורנג' מפטרת 2000 עובדים" -טוב לעסקים קטנים
היום פורסמה הודעה כי בנוסף ל2000 המפוטרים שאורנג' פיטרה היא מתכוונת לפטר עוד כ 100 עובדים בשבועות הקרובים.
בעוד עובדת הפיטורין הינה בעייתית לעובדים, בעלי העסים הקטנים והבינוניים יכולים להרוויח מכך.
לשוק נפלט כוח אדם איכותי, וחשוב מכך מוכשר, תמהיל העובדים שיוצא מאורנאג' ( ומחברות הסלולר הנוספות) הינו מורכב מעובדי מטה ונותני שרותים.
חברות הסלולר הינן ידועות בהשקעה בהדרכה והכשרה בעובדים שלהם, וכך העסקה של "יוצאי" חברות אלו מאפשר לעסקים לזכות בעובדים מוכשרים ותודעת שרות גבוהה.
למרות כל מה שחושבים על חברות הסלולר, נותני השרות בחברות אלו התמודדו עם קהל הלקוחות הבעיתי ביותר עם דעה שלילית לרב על המותג אותו הם משרתים, כך שזוהי הזדמנות טובה.
יתרה מכך, נוצר בשוק "היצף" של כ"א מיומן ובהתשב בכך שהתחושה היא שאנו נמצאים במיתון יתכן ועובדים אלו אף יהיו מוכנים להתפשר על שכר מתאים.
כך שבעצם נוצרת הזדמנות גם עסקית וגם מקצועית להעסיק עובדים מוכשרים אשר ניתן ללמוד מהם רבות והם יכולים לקדם את העסק.
אשמח לשמוע את דעתם.
היום פורסמה הודעה כי בנוסף ל2000 המפוטרים שאורנג' פיטרה היא מתכוונת לפטר עוד כ 100 עובדים בשבועות הקרובים.
בעוד עובדת הפיטורין הינה בעייתית לעובדים, בעלי העסים הקטנים והבינוניים יכולים להרוויח מכך.
לשוק נפלט כוח אדם איכותי, וחשוב מכך מוכשר, תמהיל העובדים שיוצא מאורנאג' ( ומחברות הסלולר הנוספות) הינו מורכב מעובדי מטה ונותני שרותים.
חברות הסלולר הינן ידועות בהשקעה בהדרכה והכשרה בעובדים שלהם, וכך העסקה של "יוצאי" חברות אלו מאפשר לעסקים לזכות בעובדים מוכשרים ותודעת שרות גבוהה.
למרות כל מה שחושבים על חברות הסלולר, נותני השרות בחברות אלו התמודדו עם קהל הלקוחות הבעיתי ביותר עם דעה שלילית לרב על המותג אותו הם משרתים, כך שזוהי הזדמנות טובה.
יתרה מכך, נוצר בשוק "היצף" של כ"א מיומן ובהתשב בכך שהתחושה היא שאנו נמצאים במיתון יתכן ועובדים אלו אף יהיו מוכנים להתפשר על שכר מתאים.
כך שבעצם נוצרת הזדמנות גם עסקית וגם מקצועית להעסיק עובדים מוכשרים אשר ניתן ללמוד מהם רבות והם יכולים לקדם את העסק.
אשמח לשמוע את דעתם.