אורנוס ומארס בבית ה—4

sasha11

New member
אורנוס ומארס בבית ה—4

שלום רב! פעם התעניינתי באסטרולוגיה, ואני מבין שבלי מפה אי אפשר לעשות ניתוח מדוייק, אך אני יכול לתאר מצב ומבקש עזרה שלכם. אני פשוט מיואש... מדובר בבן של אישתי, בן 14 (אנחנו נשואים שנה וחצי)—הם עשו עלייה מרוסיה. מצב של מפת לידה לא רגיל: 6!!! כוכבים בבית 2-: שמש, ירח,ונוס, מרקורי,פלוטו,וכירון. 2 כוכבים בבית 4—אורנוס ומארס. סטורן בבית 8 ויופיטר ב—9. אסצנדנט — עקרב. נולד — קשת —שמש. כל הזמן אני שם לב שהתנהגות לא אופיינית לקשתים, בניתי מפת לידה ונפתחו לי עיניים. התנהגות שלו בבית מאוד אגרסיבית, הוא מכור למשחקי מחשב — אולי השפעה של נפטון בבית 3? אי אפשר לנתק אותו ממשחק, כאשר אמא מוציאה חוטים, הוא מדבר בצורה לא טובה וגם מרים אליה ידיים!!! לא מקשיב לבקשות שלנו, לא.עושה כלום בבית. מצד שני בבית הספר לומד טוב, ציונים והתנהגות טובים מאוד. אני קראתי הרבה ומבין שככה כוכבים משפיעים על בית 4, אחד לאחד, כולל סיפר טרגי עם אבא שלו. נכון לכרגע עירבנו יועצת בבית הספר וגם אני מחכה לתור לפסיכולוג, כי המצב על הפנים. אני התחתנתי מתוך אהבה ורוצה שבבית יהיה מנוחה, אבל כל הזמן ריבים, כל הזמן קונפליקטים שהוא מייצר, קללות ואיומים. וזה כולו בן —14!!! עכשיו, אני מבין ששינוי מקום מגורים יכול לשנות מצב רוסיה—ישראל, אבל כנראה איזורי זמן קרובים ואין לזה השפעה. יש לי למה לקוות??? א, וגם לילית נמצאת בבית 4....
 

Y. Welis

New member
לא הייתי מייחס את זה רק לכוכבים... מה גם שיש דגשים שונים

בגילאים כאלה (הירח משמעותי יותר עד גילאי העשרה).
&nbsp
השפעת היעדר האב והיעדר הסמכות של האם דומיננטיים.
&nbsp
מצידך לא תוכל להועיל בהרבה, כי הוא לא יקבל את הסמכות שלך (כל ילד אחרי גיל 6-7 לא יקבל אב חדש), אבל חפש נתיבות אילו - נושאי עניין משותפים + פעל להגברת סמכות האם, כי בלעדי הסמכות הזו יהיה קשה יותר.
&nbsp
 

sasha11

New member
יפה,זה מה שאני מנסה

אבל כנראה עם,השנים דמות אם אצלו נהייתה כמו חברה, שלא יכולה להציב שום,גבול. כל הבקשות שלה נתקעים בקיר אטום. בגלל זה אנחנו הולכים לפסיכולוג. וגם אני רוצה הדרכת הורים, אבל אני חושב שאנחנו מתנהגים/מנסים להתנהג כמו שצריך עם כבוד, ובתשובה מקבלים עקיצות וקללות. כן, גיל ההתבגרות, אבל קיבוץ כוכבים בבית שני ורביעי מדאיג אותי מאוד.אתמול אשתי לקחה אותו לחוג הטניס בקושי. והוא אמר לה — אוי, 4 שעות לא הייתי בבית מול המחשב...כל כך התנגדתי לקנות אותו ואני מצטער שהסכמתי.כרגע כבר שבוע שני שהעברנו מחשב לסלון, כי אשתי בטעות ראיתה באחד רשתות חברתיות חבר שלו ששם תמונות של אלימות וכו'. הוא.כל הזמן משחק ב 'gta' contral strike—.משחקים די אלימים. אני כבר לא מעיר לו על שום דבר, כי על הכל יש תגובות קשות. אבל איך בונים גבולות מחדש? הוא מחשיב את עצמו לבעל הבית, לא מפחד משום דבר—איומים, דיבורים—שום דבר לא מועיל....?? כן, אני יודע שזה שאלות לפורום פסיכולוגיה, אבל אשמח לשמוע הצעות.
 

sasha11

New member
צירוף תמונה- תראו איזה "STELLIUM מדהים נוצר כאן!



 

Y. Welis

New member
צריך להיות תקיפים. אבל מאחר והסמכות נשחקה, יהיה קשה להחזיר

אותה ויהיה לפניכם מאבק רציני. כמו שנאמר, 'יהיה רע לפני שיהיה טוב'. אבל החזיקו מעמד - זה יעבוד.
&nbsp
צריך חומה בצורה מצדכם; צריך שהוא יוכל לצפות את תוצאות התנהגותו בכל פעם. כלומר תגובה קבועה לכל צעד שלו, ומערכת של הטבות ועונשים.
כאשר הוא יבין שזו המציאות, הוא יתקפל. כרגע הוא לא מעריך שיש כזו מציאות, ולכן ההתנהגות.
&nbsp
מקוה שהפסיכ' יוכל לתת לכם עצות מעשיות יותר בנושא (אם הוא מהסוג המעשי והפרקטי; אם לא - אין טעם להתיייעץ וצריך אחד יעיל). צריך לבנות סדר יום מההתחלה, מציאות חדשה וקבועה וניתנת לחיזוי, שבה אתם תגלמו תפקידים מדוייקים.
&nbsp
יש לו פוטנציאל - לפי המפה, אבל גם לא מעט קשיים. צמידות שמש-פלוטו מצביעה על התחדשות דרך קונפליקטים. דרך קשה ללמוד... אבל בסוף לומדים.
כדאי לזכור גם שיש לו חוש צדק טוב (קשת), כך שהוא יבין את המציאות שתכפו עליו - אם זו תהיה מוצדקת.
&nbsp
שיהיה בהצלחה (YOU GONNA NEED IT...).
 

sasha11

New member
תודה רבה על התגובה!

אני אקח לתשומת לב כל מה שכתבת.
 
למעלה