אורפנלנד החדש מומלץ ביותר

nizans

New member
אורפנלנד החדש מומלץ ביותר

יצירת מופת ממש . ריפים אדירים שמתעלים על עצמם מקטע לקטע . יחד עם כלים קלאסיים ואטניים . וסאונד מדהים של גיטרות PSB . יש להאזין לאלבום כפעמיים שלוש כדי לעכל עד כמה הוא איכותי.
 

Rudess

New member
חולק עליך ובכל מקרה זה לא קשור לפורום הזה

אורפנד לנד היא לא להקת פרוג.
 

Rudess

New member
נגיעות והשפעות לא הופכות להקה לפרוג

בדיוק כמו שפורקיופיין טרי היא לא להקת פרוג.
 

Rudess

New member
ריברסייד בהחלט להקת פרוג, כתבתי עליה באתר שלי

 

nizans

New member
אני חולק על כל מי שאת רוב זמנו בקשר למוזיקה מ

משקיע בלאן היא שייכת, במקום להנות מימנה . מה זה חשוב אם זה פרוג או FROGS . אני מבקר בפורום הזה ובפורומים אחרים של מוזיקה בגלל ההנאה ממוזיקה. ומה שלא מתאים לי אני כלל לא מתייחס אליו , ולא קוטל את אותה מוזיקה או מבטל אותה. כי עובדה שאותה מוזיקה נצרכת ויש לה לפחות אוהד אחד או מליונים. וכן אדון רודס הנכבד , האלבום הזה של אורפנלנד עומד באיכותו מול האלבומים הטובים ביותר של הגדולים מכולם ירום עודם D.T. ואין לי שום בעיה לחשוב כך , פשוט שב ותקדיש שלושה ארבעה האזנות לאלבום החדש הזה ותגלה שהוא אפילו פרוגרסיבי, אבל , בלי קשר הוא מלודי ואיכותי בצורה מדהימה.
 

Rudess

New member
אין קשר

אני שומע סוגים שונים של מוסיקה ונהנה ממוסיקה שונה. הפורום הזה עוסק במוסיקת רוק מתקדם ולא במוסיקה בסגנונות אחרים (לענייננו דום/דת' מטאל) ולכן זה לא הפורום הנכון לדבר בו על האלבום החדש של אורפנד לנד, אלא פורום מטאל (אם קיים כזה בתפוז, אני לא יודע כי לא בדקתי). אני ממש לא קוטל את המוסיקה ואני גם מכיר היטב את חברי אורפנד, הייתי בהרבה הופעות שלהם ואני גם אהיה בהופעה שלהם עוד כמה חודשים בטור החדש. זכותך לחשוב שאלבום זה או אחר עומד באיכותו מול אלבומים אחרים של להקות אחרות, בכל מקרה אורפנד לנד היא לא להקת פרוגרסיב. שמעתי את האלבום מספיק פעמים , סמוך עליי. אני שמח שאתה נהנה ממנו ומאחל שעוד הרבה אנשים יהנו ויקנו את האלבום, אבל לא מדובר בפרוגרסיב, גם אם יש נגיעות והשפעות כלשהן.
 

kurush

New member
בחייאת

האלבום הזה נשמע לי הרבה יותר פרוגי מכל דבר שדרים ת'יאטר עשו מאז SDOIT לא הגיע הזמן שתפסיק להיות כזה החלטי כאילו שאתה האסמכתא מספר אחד לפרוג?
 

Rudess

New member
בחייאת

"האלבום הזה נשמע לי הרבה יותר פרוגי מכל דבר שדרים ת'יאטר עשו מאז SDOIT" יופי ולי לא. "לא הגיע הזמן שתפסיק להיות כזה החלטי כאילו שאתה האסמכתא מספר אחד לפרוג? " החלטי בקשר למה פרוג ומה לא אני אמשיך להיות. האסמכתא מספר אחד לפרוג - לא חושב שקיים דבר כזה.
 

kurush

New member
אז תכתוב

"אני לא מחזיק מאורפנד לנד להקת פרוג". זה נשמע קצת יותר עניו. באופן הנוכחי אתה רק עושה מעצמך צחוק.
 

Rudess

New member
אני אכתוב

מה שבא לי ואיך שבא לי ,תודה
להבא,אם יש לך מישהו אישי להעיר או לכתוב לי, שלח לי הודעה אישית, יש כזאת פונקציה בפורום.
 

nizans

New member
היי חברה לא זאת הכוונה

אני חושב כמו קורוש לגבי האלבום הזה . נקודה. אבל גדול . למר רודס יש לי כבוד וחיבה גדולה לחוות דעתו באתר שלו , ולו רק משום שבד"כ אני נהנה ( כמעט תמיד למעשה ) לקרוא את מה שהוא כותב . תמיד הוא קולע לטעמי וחושב ומרגיש לגבי אלבומים רבים כמוני . אז מגיע לו כבוד גדול. לגבי האלבום של אורפנלנד , לדעתי רודס בעוד מספר שבועות ישנה דעתו , מכיוון שהאלבום הזה מעולה וגם פרוגרסיבי. כיף לקרוא באתר שלך ותמשיך להעשיר אותנו.
 

Rudess

New member
תודה רבה

אני מאד שמח לשמוע שאתה מעריך אותי ואת האתר, כיף לראות פרגון וזה נותן מוטיבציה להמשיך. בקשר לאלבום, אם אשנה את דעתי, אתה תהיה הראשון שאודיע לו על זה (בשיא הרצינות). שוב המון תודה!
 

Stoned Junglist

New member
אלבום בהחלט מעניין

לוקח המון שמיעות כדי לעכל.. אהבתי נורא את כל ההתחלה במיוחד את THE PATH PART ONE, ועוד כמה קטעים..... פה ושם נשמע מעין קצת לא מקצועי כל הווקאליות של קובי, שמצד אחד נותנת בראש ברמה מצוינת לדוגמא M I ? ומצד שני בחלט מהקטעים נשמעת קצת חובבנית וכזה מוגזמת.... בכל מקרה הדיסק עוד מתעכל אצלי ובנתיים ההתחלה פשוט טובה.
 
למעלה