אושר עד החרדית מכוונת להנפקה?

  • פותח הנושא dw
  • פורסם בתאריך

dw

Well-known member
מנהל
היקף המכירות שלהם הוא השלישי (!) בסקטור הקמעונאות, אחרי שופרסל הגורילה ורמי לוי, ולפני קרפור (אלקטרה צריכה), יוחננוף, ויקטורי, טיב טעם ופרשמרקט (פז נפט)

"קוסטקו הישראלית" - מה הסוד של אושר עד והאם צפויה הנפקה? | ביזפורטל (bizportal.co.il)

שאיפות הצמיחה שלהם נראות לי אופטימיות. איך אפשר למכור פה עוד מיליארד שקל, בלי לקחת אותו מאחרים? (מן הסתם בעיקר דיסקאונט מתחרים כמו רמי לוי או ויקטורי, ואלה לא פראיירים).
לא ביקרתי אצלם כבר תקופה ארוכה כך שלא מכיר את אקדח המחירים המוזכר בכתבה. הרושם שלי מסניף יגאל אלון ת"א היה שהם מציעים חוויית קניה נחותה (נגיד דומה לויקטורי, מתחת לרמי לוי וכמובן שופרסל/קרפור), תורים ארוכים (לא היה אקדח) ושמתמקדים באריזות ענק כך שיותר מתאים למשפחות גדולות ופחות לרווקים. הסחורה של הפירות/ירקות היתה ירודה.
רק המחיר היה אטרקטיבי לטעמי אצלם. מכל שאר הבחינות מעדיף את המתחרים.
 
נערך לאחרונה ב:

270552

Active member
רק לידיעה אם אין אקדח יש אפליקציה שמתפקדת אותו דבר. אם האקדח או אפליקציה לא עמדתי אף פעם יותר מ 5 דקות לשתלום.
יש גם הרבה אריזות רגילות, אריזות גדולות בעיקר בממתקים
 

dw

Well-known member
מנהל
רק לידיעה אם אין אקדח יש אפליקציה שמתפקדת אותו דבר. אם האקדח או אפליקציה לא עמדתי אף פעם יותר מ 5 דקות לשתלום.
יש גם הרבה אריזות רגילות, אריזות גדולות בעיקר בממתקים
כאשר עמדתי בתור אני חושב שעמדתי יותר מ 5 דקות. יכול להיות 10-15.
מבחינת המשקיעים זה לא רע שיש תור של לקוחות, אולם זה פוגע בחוויית הקניה ובנכונות שלי לביקור חוזר.
 

dw

Well-known member
מנהל
המכפילים של ויקטורי (15), יוחננוף (18) ורמי לוי (15) מאותתים שהמשקיעים שלהם אינם מאמינים שאושר עד תצליח לגנוב להם עוד מיליארד שקל לקוחות, אחרת המכפיל היה צריך לרדת לחד ספרתי (כי המיליארד שקל שאושר עד זוממת למשוך יביא לצמיחה שלילית בעסקיהם).
שופרסל, קרפור וטיב טעם זה קהל יעד אחר, המעדיף נוחות וחוויית קניה ע"פ מחיר.

5 מיליארד מכירות שנתי הוא נתון מפתיע בגובהו, ויהיה לאושר עד לא פשוט בכלל בכלל להציג צמיחה נוספת מרמת מכירות כה גבוהה, המבוססת כנראה על משיכה מקסימלית של הלקוחות רגישי המחיר. לדעתי תסריט סביר הוא אפילו ירידה במכירות.
 

dw

Well-known member
מנהל
יוחננוף מציע שירות פיק אפ, כתחליף לשירות המשלוחים, שאין ביכולתו להציע ללקוח.

פיק אפ מההאנגר איננו תחליף למשלוח, כאשר זה עדיין דורש מהלקוח להחזיק רכב ולהיות נכון לבזבז זמן ודלק בנסיעה להאנגר, אבל גם זה כלי במלחמה של יוחננוף מול אושר עד, שלהם גם את השירות הזה אין.

 
נערך לאחרונה ב:
למעלה