היקף המכירות שלהם הוא השלישי (!) בסקטור הקמעונאות, אחרי שופרסל הגורילה ורמי לוי, ולפני קרפור (אלקטרה צריכה), יוחננוף, ויקטורי, טיב טעם ופרשמרקט (פז נפט)
"קוסטקו הישראלית" - מה הסוד של אושר עד והאם צפויה הנפקה? | ביזפורטל (bizportal.co.il)
שאיפות הצמיחה שלהם נראות לי אופטימיות. איך אפשר למכור פה עוד מיליארד שקל, בלי לקחת אותו מאחרים? (מן הסתם בעיקר דיסקאונט מתחרים כמו רמי לוי או ויקטורי, ואלה לא פראיירים).
לא ביקרתי אצלם כבר תקופה ארוכה כך שלא מכיר את אקדח המחירים המוזכר בכתבה. הרושם שלי מסניף יגאל אלון ת"א היה שהם מציעים חוויית קניה נחותה (נגיד דומה לויקטורי, מתחת לרמי לוי וכמובן שופרסל/קרפור), תורים ארוכים (לא היה אקדח) ושמתמקדים באריזות ענק כך שיותר מתאים למשפחות גדולות ופחות לרווקים. הסחורה של הפירות/ירקות היתה ירודה.
רק המחיר היה אטרקטיבי לטעמי אצלם. מכל שאר הבחינות מעדיף את המתחרים.
"קוסטקו הישראלית" - מה הסוד של אושר עד והאם צפויה הנפקה? | ביזפורטל (bizportal.co.il)
שאיפות הצמיחה שלהם נראות לי אופטימיות. איך אפשר למכור פה עוד מיליארד שקל, בלי לקחת אותו מאחרים? (מן הסתם בעיקר דיסקאונט מתחרים כמו רמי לוי או ויקטורי, ואלה לא פראיירים).
לא ביקרתי אצלם כבר תקופה ארוכה כך שלא מכיר את אקדח המחירים המוזכר בכתבה. הרושם שלי מסניף יגאל אלון ת"א היה שהם מציעים חוויית קניה נחותה (נגיד דומה לויקטורי, מתחת לרמי לוי וכמובן שופרסל/קרפור), תורים ארוכים (לא היה אקדח) ושמתמקדים באריזות ענק כך שיותר מתאים למשפחות גדולות ופחות לרווקים. הסחורה של הפירות/ירקות היתה ירודה.
רק המחיר היה אטרקטיבי לטעמי אצלם. מכל שאר הבחינות מעדיף את המתחרים.
נערך לאחרונה ב: